آرشیو سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۵۸۹۲
صفحه آخر
۲۴

رویدادهای فرهنگی، هنری

* همایش طرح باز یافت زباله در فرهنگسرای کودک برگزار می شود به گزارش روابط عمومی این فرهنگسرا همایش فوق یک روزه می باشد و چهارشنبه صبح در سالن آمفی تئاتر این فرهنگسرا برگزار خواهد شد.

* ثبت نام ترم تابستان فرهنگسرای کودک در زمینه های آموزشی، هنری و... آغاز شد، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 22664913 تماس حاصل نمایند.

* مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی حمله به مسجد براثا را محکوم کرد به گزارش روابط عمومی این مجمع در بخشی از بیانیه خود چنین آورده است.

توطئه های آمریکا و انگلیس و دخالت در امور عراق به بهانه تشکیل حکومت منتخب عراق و دامن زدن به اختلافات مذهبی که خواست همه گروه های تندرو و افراطی است و اینکه استکبار جهانی نمی خواهد ملت عراق نتایج خوب انتخابات را ببیند که این حرکت اخیر نیز در راستای همین دخالت هاست. ملت عراق باید با حفظ هوشیاری، دقت، وحدت و حرکت مرجعیت آگاه این توطئه ها را خنثی و به سوی اتحاد حرکت کند.

* کتابخانه فرهنگسرای خاوران به منظور آسایش داوطلبان آزمون سراسری به صورت 24 ساعته فعالیت دارد و آماده سرویس دهی به داوطلبان کنکور (خواهران و برادران) به صورت شبانه روزی می باشد.

* نگارخانه فرهنگسرای خاوران با همکاری فرهنگسرای بهمن نمایشگاه کاریکاتوری از آثار کاریکاتوریست های ایرانی و خارجی با عنوان عدالت اجتماعی از اول تا دهم تیرماه دایر می کند. به گزارش روابط عمومی این فرهنگسرا 90 اثر در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.