آرشیو دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۵۶۲
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

مرگ شناگر ناشی

رودسر- خبرنگار کیهان: امیر شعبانی جوان 19 ساله اهل گلسفید لنگرود به علت شنا در خارج از طرح های ساحلی کلاچای و ناآشنایی با فن شنا در سواحل دریای این شهر غرق شد.

دستگیری سارق مسلح

زاهدان- خبرنگار کیهان: نوید-پ یکی از سارقان مسلح منازل در منطقه زابلی در روستای سیب شهرستان سراوان دستگیر شد. وی به اعمال مجرمانه خود به اتفاق سه تن دیگر از همدستانش اعتراف کرد. در بازرسی از منزل فرد دستگیر شده تعداد دو قبضه اسلحه کلاشینکف کشف شد. تلاش برای دستگیری دیگر همدستان وی ادامه دارد.

هجوم ملخ ها

رشت- واحد مرکزی خبر: ملخ های بومی و بی بال به 400 هکتار از مراتع روستاهای ورگ کش، کرف کش، زرچاک و تماجان شهرستان املش هجوم بردند.

کشف مواد سوختی

اصفهان- خبرنگار کیهان: در 6 روز گذشته افزون بر 203 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان اصفهان کشف شد. در این رابطه 40 نفر دستگیر شدند و 48 انبار و پانزده دستگاه خودرو توقیف شد. همچنین در سه ماه اول سال جاری بالغ بر 5 تن مواد مخدر در این استان کشف شد.

پلمب شرکت کلاهبردار

سرویس شهرستان ها: یک شرکت در خیابان عمار یاسر قم که از متقاضیان اشتغال به کار مبالغی دریافت می کرد به اتهام کلاهبرداری پملب شد. این شرکت در پی شکایت عده ای از متقاضیان مالباخته پس از اخطار پلمب شد.

کلاهبرداری از روستاییان

لنگرود- خبرنگار کیهان: سه نفر اصفهانی که قصد فروش سکه های طلای قدیمی با هدف کلاهبرداری از مردم روستای سادات محله لنگرود را داشتند با هوشیاری مردم روستا و حضور به موقع پلیس دستگیر شدند.

مطب سوخته

یک مطب پزشکی شبانه روزی در لنگرود به علت اتصال سیم برق دچار حریق شد. آتش با حضور به موقع ماموران آتش نشانی مهار شد.