آرشیو دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۰۰۱
خبر
۷

احمدی نژاد این هفته به آذربایجان شرقی می رود

استاندار آذربایجان شرقی گفت: رییس جمهوری، اواخر هفته جاری میهمان مردم استان آذربایجان شرقی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد کاظم معمارزاده گفت: سفر رییس جمهوری و هیات دولت، در ادامه سفرهای رییس جمهوری است و امیدواریم منشا خیر و برکت برای منطقه باشد.

وی اضافه کرد: از 60 روز پیش مشکلات حوزه ها تهیه شده و آماده ارائه به رییس جمهوری است که مسائل به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و راهکار مناسبی برای آن اتخاذ خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: سفر رییس جمهوری به استان، متشکل از دو بخش بازدید از پروژه های عمرانی و دیدارهای مردمی خواهد بود و در این زمینه، چهار کمیته متشکل از کمیته های سیاسی و انتظامی، تدارکات، اطلاع رسانی و تبلیغات برای هر چه مفیدتر برگزار شدن سفر رییس جمهوری تشکیل شده که این کمیته به پیشرفت برنامه های سفر نظارت خواهند داشت. معمارزاده درباره برنامه های رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: از آن جا که دیدار با مردم و شنیدن مشکلات و مسائل آنان، برای رییس جمهوری از اهمیت شایانی برخوردار است، به همین مناسبت سعی خواهد شد تا رییس جمهوری خدمتگزار از شهرستان های نوزده گانه استان دیدار کرده و در اجتماعات مردم سخنرانی خواهد کرد.

وی یادآور شد: قرار است رییس جمهوری علاوه بر دیدارهای مردمی با منتخبان استان، خانواده شهدا و در صورت امکان نیز با علما، فضلا و استادان و دانشجویان دیدار جداگانه ای داشته باشد.