آرشیو دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۰۰۱
بورس - شرکت ها
۱۰

مجمع عمومی «تکسا» برگزار شد

روزنامه «دنیای اقتصاد» در این مجمع به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت انتخاب شد

گروه بورس - مجمع عمومی عادی سالانه شرکت تعاونی تولیدی خدماتی کارکنان کمباین سازی ایران (تکسا) در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، مجمع عمومی «تکسا» با حضور 15/67درصد از سهامداران رسمیت یافت و موسی بیات در نقش رییس مجمع، آزاد محمدی و بهمن سیفوری نیز در مقام ناظر در جلسه حضور داشتند. احمد طهماسبی پور هم منشی این نشست بود.

بنابراین گزارش، مجمع پس از استماع گزارش بازرس قانونی و گزارش هیات مدیره، ترازنامه و صورت سود و زیان و صورت گردش وجوه نقد شرکت را برای سال مالی منتهی به 29اسفندماه 84 مورد تصویب قرار گرفت.

این گزارش می افزاید: درباره نحوه تقسیم سود، مجمع به اتفاق آرا تقسیم سود پیشنهادی هیات مدیره را مورد تصویب قرارداد و مقرر کرد اندوخته طرح توسعه به نسبت سهام اعضا، به سرمایه هر یک افزوده شود. سود نقدی هر سهم 232هزار و 764ریال تعیین و قرار شد تا پایان تیرماه 84 پرداخت شود.

براساس این گزارش، با توجه به موافقت مجمع با تغییرات سرمایه به میزان 100درصد، قرار شد تا پایان تیرماه 85 نسبت به صدور سهام جدید اقدام شود.

همچنین با وجود تفویض اختیار قبلی افزایش سرمایه به هیات مدیره، مجمع شرکت دوباره اختیار فروش سهام را منطبق با سیاست های شرکت به هیات مدیره تفویض کرد، بازنگری در قیمت هم هر 6 ماه یک بار باید صورت گیرد.

در مجمع «تکسا» ضمن تعیین پاداش هیات مدیره، موسسه حسابرسی آگاهان تراز طوس به عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و هاشم خواجه کرم الدین به عنوان بازرس علی البدل شرکت برای سال مالی 85 انتخاب شد.

بنابراین گزارش، در این نشست روزنامه دنیای اقتصاد هم به عنوان روزنامه کثیر الانتشار «تکسا» انتخاب و بر پیگیری احداث کارگاه ریخته گری، تدوین برنامه استراتژیک برای 5 سال آینده انتخاب مدل تعالی سازمانی، تدوین برنامه طرح توسعه شرکت استقرار سیستم های مالی و استفاده از تسهیلات صندوق ذخیره ارزی برای خرید ماشین آلات جدید تاکید شد.