آرشیو دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۰۰۱
اولین های بورس
۱۷

روزانه

بیشترین بازدهی

حق تقدم توسعه فارس دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که جوشکاب یزد در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت جوشکاب یزد سود هرسهم خود را 1605ریال پیش بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 7میلیارد و 800میلیون ریال است.

کمترین بازدهی

حق تقدم سرمایه گذاری صنعت نفت روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. شیشه دارویی رازی در رده دوم این گروه ایستاد. شیشه دارویی رازی با سرمایه 40میلیارد ریال، سود هرسهم خود را 445ریال پیش بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم

ایران خودرو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را هپکو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت هپکو بالغ بر 331میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 302ریال پیش بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

دیروز ایران خودرو جایگاه اول پرمعامله ترین سهم را به دست آورد. سموم علف کش در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش بینی سود هرسهم شرکت سموم علف کش 2248ریال و سرمایه آن بالغ بر 10میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز چادرملو به خود اختصاص داد.

نگین طبس در رده دهم این گروه ایستاد. نگین طبس با سرمایه 15میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1566ریال پیش بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه گذاری توس گستر دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه پنجم شد. سرمایه شرکت تراکتورسازی بالغ بر 262میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 1181ریال پیش بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته سوپررنگ به دست آورد. گل گهر در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه شرکت گل گهر بالغ بر 440میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 1300ریال پیش بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. فارسیت دورود جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. فارسیت دورود با سرمایه 56میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 370ریال پیش بینی کرده است.