آرشیو چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۵۶۴
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

¤ درود بر زیدان، سلام بر کیهان؛ از اینکه در صفحه اول و دوم و ورزش و 14کیهان روز سه شنبه از زین الدین زیدان، مسلمان قهرمانی که با عکس العمل به موقع خود نه تنها به بازیکن احمق ایتالیا، بلکه مشت محکمی بر اهانت کنندگان به مسلمانها- مبنی بر تروریسم خواندن مسلمانها- نواخت و جام جهانی را تحت الشعاع قرار داد تجلیل کرده اید خوشحال و از شما تشکر و قدردانی می نمایم.

زیدان مسلمان یقینا کاری حسینی کرد و شما با رسالت والایتان کاری زینبی کردید که غیر از این از زیدان و کیهان انتظار نمی رفت. «اجرکم علی الله»

قم- بیگی

¤ انتفاضه مردم فلسطین، استقرار حکومت اسلامی در عراق، استقلال خواهی مردم افغانستان و آزادی خواهی و عزت طلبی ملت های روبه رشد ریشه در اعتقادات، اندیشه و تفکر ملت ها دوانده و مرزها را درنوردیده و با کشتار و قتل عام مردم بی دفاع و وعده دمکراسی دادن نمی توان به مقابله با این باورها رفت.

اسناد و شواهد چند ساله اخیر نشان از یک دست و یک دل شدن مظلومین از یک طرف و اوج شقاوت و جنایت ظالمان از سوی دیگر دارد که در نهایت اضمحلال و ویرانی کاخ ستمگران را درپی خواهد داشت.

حمیدی

¤ چند سال پیش از یکی از اعضای شرکت تعاونی واقع در منطقه22 یک آپارتمان خریدم و چون انبارها و... ساخته نشده بود از تعاونی تقاضای تعیین انباری را نمودم. یکی دو سال بعد ساختمان ما تکمیل شد و اعضاء یکی یکی ساکن شدند و یکی از آنها انباری مرا اشغال کرد، در طی چند سال گذشته با مراجعه به تعاونی مذکور، مدیر ساختمان، مستاجر و همسر نامبرده تلاشهای من بی اثر ماند درحالی که در پیش سند انبار بنام بنده می باشد، به تعاونی موردنظر دسترسی نیست از چه کسی باید انباری را پس بگیرم.

قاسمی

¤ برای حمایت از صنایع کوچک باید مالیات آنها با تخفیف ویژه دریافت شود وگرنه این صنایع آسیب می بینند.

نیک بخت

¤ از تاریخ دهم تا پانزدهم هر ماه جلوی بعضی شعب بانک رفاه صف های طویل تشکیل میشود. در این صف ها بازنشسته ها از ساعت 6صبح در صف حقوق می ایستند تا شندر غاز مستمری ماهانه خود را از بانک دریافت کنند. آیا در یک کشور اسلامی باید اینگونه احترام بازنشسته ها را نگهدارند؟

کیان محمدی

¤ بعضی از مغازه های کرج شیر یارانه ای را ذخیره و آنرا به کسانی می فروشند که خرید کلان انجام دهند. اکثر آنها به مشتریان رک و راست می گویند اگر خرید کنی هرچند تا شیر بخواهید به شما می دهیم. پس از تحمیل کلی کالای گران قیمت، وقتی دقیق حساب می کنیم برای همان شیر یارانه ای 400تا 500تومان پرداخت کرده ایم. چون آنقدر سرمان جهت خرید شلوغ بوده که متوجه این کلاه بزرگ هرگز نمی شویم.

تافته از جهانشهر کرج

¤ مجازات تعیین شده برای کسانی که در سخنرانی 15خرداد آقای رفسنجانی اخلال کرده بودند خیلی سنگین به نظر می رسد. البته کار آن عده قابل دفاع نیست ولی این حکم هم خیلی زیاد است.

راجی

¤ از آقای ضرغامی به خاطر راه اندازی شبکه قرآن تشکر می کنم. البته باید به مسئولان این شبکه تذکر داده شود که در انتخاب روایات مخصوصا در صحت آن دقت فراوان داشته باشند.

یک خانم

¤ از روزنامه کیهان می خواهم شماره حساب بانکی کمک به ملت فلسطین را درج کند تا مردم کمک های خود را به آن حساب واریز نمایند.

فلاح

کیهان: حساب شماره3333 بانک ملی برای کمک به مردم فلسطین اختصاص یافته است.

¤ وزارت دارایی مالیات مشاغل را تا 22درصد افزایش داده است. اگر به همین صورت پیش برویم چند سال دیگر ما کاسب ها باید مغازه خود را نیز دودستی تقدیم کنیم. خوب است دقیقا بررسی شود و متناسب با درآمد واقعی کسبه مالیات گرفته شود.

علوی

¤ طبق مصوبه آموزش وپرورش در ازای 176 ساعت آموزش ضمن خدمت یکماه حقوق تعلق می گیرد. در سال82 دوره ای را طی کردم ولی تاکنون حقوق آن پرداخت نشده است. این اداره اکنون آنرا جزو مطالبات نمی داند و باید منتظر باشیم که آیا تا چند سال دیگر بعنوان معوقه پرداخت شود. آیا مبلغ مزبور پس از چند سال به همان اندازه گذشته ارزش دارد؟

زمانی از کرج

¤ خطوط تلفن شهرک حصارک اسلامشهر دارای مشکل است. وقتی از تهران می خواهند با شهرک تماس بگیرند باید 10الی 12مرتبه شماره گیری کنند تا موفق به برقراری تماس شوند. از مسئولین مخابرات خواهش می کنم نسبت به برطرف کردن این مشکل اقدام کنند.

محمودی از حصارک اسلامشهر

¤ از ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور می خواهیم همانند کارکنان ستادی نسبت به پرداخت ارتقای شغلی به کارشناسان شهرستانی موافقت کند.

صبوحی نژاد از بندر گز

پاسخ شرکت برق شمالغرب تهران

در پاسخ به مطلب مندرج در تاریخ 10/4/85 در خصوص نوسان خیابان شیخ بهایی «به آگاهی می رساند جهت پیگیری و بررسی موضوع نیاز به شماره پرونده می باشد. لذا مقتضی است در صورت تمایل شماره پرونده مذکور را به واحد ارتباط مردمی شرکت توزیع برق شمالغرب (44085678) اعلام تا در اسرع وقت به مورد رسیدگی گردد.»

پاسخ شهرداری منطقه14

در پاسخ به مطلب مندرج در مورخ 11/3/85، در خصوص نصب سطل زباله در خیابان عارف شمالی واقع در بزرگراه محلاتی به اطلاع می رساند:

ضمن تشکر از حسن نظر شهروند گرامی، در حال حاضر بدلیل اجرای طرح مکانیزاسیون در سطح محدوده منطقه، انجام پیشنهاد این شهروند بدلیل مغایرت با طرح فوق مقدور نمی باشد.