آرشیو چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۵۶۴
اخبار کشور
۱۴

اخبار کوتاه دینی و قرآنی

کنفرانس حقوق و مسئولیت زن در نظام اسلامی

اولین کنفرانس بین المللی «حقوق و مسئولیت های زن در نظام اسلامی» به منظور تبیین و ارائه عالمانه نقطه نظرات و دیدگاه های نظام اسلامی در خصوص مسئولیت ها و حقوق زن و تلاش برای دستیابی و تشکیل جبهه ای متحد برای مقابله با توطئه های استکبار جهانی علیه مقام و منزلت والای زن در جامعه بشری، 24-25تیر در تهران برگزار می شود.

در این کنفرانس جمع کثیری از متفکران، اندیشمندان و شخصیت های برجسته علمی و فرهنگی از 25کشور جهان شرکت خواهند داشت.

گفتنی است موضوعاتی نظیر «مقام و جایگاه زن در نظام خلقت»، «حقوق و مسئولیت های فردی زن»، «حقوق و مسئولیت های زن در خانواده، تشکیل و تحکیم آن»، «حقوق و مسئولیت های مادی و معنوی زن و حمایت از مسئولیت های مادی»، «حقوق و مسئولیت های اجتماعی و بین المللی»، «شیوه های تاثیرگذاری جهانی زنان مسلمان» و «توسعه فراگیر و مستمر زنان بر پایه ارزش های مذهبی و اخلاقی» در این کنفرانس مطرح می شود.

همایش بزرگ فاطمیون قرآن پژوه برگزار می شود

همایش بزرگ فاطمیون قرآن پژوه به همت موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) و با حضور بیش از دو هزار قرآن پژوه برگزار می شود.

همایش بزرگ فاطمیون قرآن پژوه همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س) با حضور چهره های برتر قرآنی کشور یکشنبه 25تیرماه در استهبان استان فارس برگزار می شود.

جلسات قرآن در کانون قرآنی بنت الهدی

مدیر کانون قرآنی بنت الهدی از آغاز به کار بیش از 20کلاس متنوع قرآنی در تمامی مقاطع تحصیلی ویژه بانوان خبر داد و گفت: در پایان این کلاسها به برگزیدگان آزمون نهایی از سوی موسسه مهد قرآن گواهی پایان دوره اهدا می شود.

زهرا حائری مدیر این کانون در ادامه افزود: در فصل تابستان در رشته های روخوانی، روانخوانی، حفظ، قرائت، ترجمه و تفسیر قرآن کلاسهایی ویژه کلیه مقاطع سنی برپا می شود.

علاقمندان جهت شرکت در دوره های آموزشی کانون قرآنی بنت الهدی می توانند با تلفن 33759606-021 تماس حاصل نمایند.