آرشیو چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۵۶۴
اخبار ورزشی
۱۳

ایوانکوویچ: همچنان سرمربی ایران هستم، رسانه ها عامل ناکامی تیم ملی در جام جهانی بودند!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مدعی شد که با وجود کسب نتایج ضعیف در جام جهانی، همچنان سرمربی تیم ایران است و تمایل دارد که به کارش در این تیم ادامه دهد (!)

به گزارش سایت AFC، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره برنامه های آینده اش گفت: امیدوارم که به کارم در تیم ایران ادامه بدهم. هفته آینده به تهران سفر می کنم که ادامه فعالیتم در این تیم به مذاکراتم با مسئولین فدراسیون بستگی دارد. فکر می کنم که مقامات فوتبال ایران برای حضور در مرحله مقدماتی جام ملت های 2007 آسیا در پی یک سرمربی جدید هستند؛ اما اطلاعات دقیقی در این زمینه ندارم.

سرمربی کروات به پیشنهادهای جدیدش اشاره کرد و گفت: چند پیشنهاد دراختیار دارم؛ اما هنوز با تیم ملی ایران تا آبان ماه قرارداد دارم و باید تکلیفم با فدراسیون روشن شود چرا که اکنون نمی توانم با تیمی وارد مذاکره شوم.

برانکو ادامه داد: مردم ایران علاقه زیادی به فوتبال دارند. بنابراین برای موفقیت بیشتر می توانند مربیان بزرگ جهان مانند «اسون گوران اریکسون»، سرمربی سابق تیم انگلیس که این روزها مربی آزادی است را به خدمت بگیرند.(!)

سرمربی 52 ساله درباره فعالیتش در ایران تاکید کرد: هیچ مشکلی با مردم و فوتبال ایران ندارم. می دانم که مردم این کشور از نتایج ضعیف ما در جام جهانی ناراحتند اما نمی دانم چرا از دست من عصبانی هستند؟(!) در حالی که علت ناکامی ها من نبودم! بلکه رسانه ها اسباب ناکامی ایران در آلمان بودند(!)