آرشیو چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۵۶۴
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

آخرین شنا

ساری- خبرنگار کیهان: محمد مهری نژاد دانشجوی مازندران به هنگام شنا در منطقه ممنوعه ساحل بابلسر در محوطه خوابگاه دانشجویان جان خود را از دست داد. این دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته شیمی تحصیل می کرد و اهل استان اردبیل بود. جسد وی پس از2 ساعت جست و جو پیدا شد.

توده دو کیلویی

شیراز- واحدمرکزی خبر: توده دو کیلوگرمی از شکم یک زن با انجام یک عمل جراحی سه ساعته در بیمارستان امام صادق(ع) سعادت شهر استان فارس بیرون آورده شد. بیمار قبل از عمل از ناحیه لگن احساس درد می کرد، حال بیمار رضایت بخش اعلام شده است.

سارقان مسلح خودرو

اصفهان- خبرنگارکیهان: دو سارق مسلح که خودرو پژو 206 را در شیراز سرقت کرده بودند در اصفهان دستگیر شدند. ماموران انتظامی خودرو مسروقه را متوقف کردند اما راننده متواری و دیگر سرنشین آن به نام مهدی- ی دستگیر شد. با دستگیری روح الله-ک راننده خودرو دستگیرشدگان به سرقت های دیگر اعتراف کردند.

حریق در کارخانه

کرج- خبرنگارکیهان: ضایعات یک کارخانه کارتن سازی در کرج دچار حریق شد و مقادیر زیادی کارتن و کاغذ در آتش سوخت. این حریق با تلاش ماموران آتش نشانی کرج، شهریار و ملارد مهار شد. حریق تلفات جانی دربر نداشت.

تیر حادثه ساز

گرگان- خبرنگارکیهان: فردی به نام علی اکبر در روستای قورچای رامیان درحال شکار با سلاح شکاری تیری شلیک کرد که تیر رها شده به دوست این شخص برخورد کرد و وی را از ناحیه آرنج و کتف مصدوم ساخت.