آرشیو چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۱۵۹
گفتنی
۸

در قالب اردوهای)هجرت (طرح محرومیت زدایی از استان یزد با 5 میلیارد ریال اعتبار آغاز می شود

بیش از 1000 طرح عمرانی کم حجم، زود بازده و عام المنفعه د راستان یزد تا پایان تابستان به اجرا گذاشته می شود.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی اردوهای هجرت بسیج سازندگی، بیش از شش هزار نیروی جوان در استان یزد فعالیت خود را برای محرومیت زدایی در بسیاری از نقاط این استان آغاز کردند.

این فعالیت ها در عرصه های مختلف سازندگی، کشاورزی، آبخیزداری، شیلات، نوسازی و بهسازی مدارس، مردمیاری و خدمات رسانی انجام می شود.

عبدالحسین هادی نژاد رییس سازمان بسیج سازندگی استان یزد، اعتبارات اختصاص یافته به فعالیت جوانان از جمله دانش آموزان و دانشجویان این استان را بیش از پنج میلیارد ریال اعلام کرد و در این زمینه گفت: علاوه بر این میزان، طی انعقاد قراردادی با دستگاه های اجرایی مختلف، اعتبارات بسیار چشمگیری به محرومیت زدایی از استان یزد توسط جوانان این استان اختصاص داده شده است.

وی افزود: تاکنون 3 میلیارد ریال اعتبار در قالب طرح اردوهای بسیج سازندگی، فقط برای محرومیت زدایی از یک بخش شهرستان بافق (بخش بهاباد) اختصاص داده شده است.

هادی نژاد استقبال مردم از طرح محرومیت زدایی استان توسط جوانان را بسیار پرشور و گسترده اعلام کرد و اظهار داشت: هزینه های بسیاری از طرح های عمرانی اردوهای بسیج سازندگی بخصوص ساخت مدارس در روستاها توسط خانوارهای استان یزد تامین شده است. رییس سازمان بسیج سازندگی استان یزد با تاکید بر اولویت نقاط محروم در عرصه اردوهای بسیج سازندگی، عمده دلیل استقبال مردم از این اردوها را حضور بسیج در عرصه سازندگی دانست.