آرشیو چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۱۵۹
حوادث
۱۵

در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران برگزار می شود:محاکمه جوانی که عمویش را کشت

گروه حوادث: پسر جوانی که با ضربات چاقو عموی خود را به قتل رسانده است از سوی قضات شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود.

به گزارش خبرنگار ما، 3 شهریور ماه سال 83 به پلیس خبر دادند، پسر جوانی در یک نزاع خانوادگی عمویش را به قتل رسانده است. بلافاصله پلیس در محل حاضر و با جسد غرق در خون مردی 35 ساله به نام عباس روبرو شد و محمود برادرزاده 18 ساله او را بازداشت کرد. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، پلیس محمود را تحت بازجویی قرار داد. او گفت: یک سال پیش مادرم فوت شد و ما تنها شدیم. هر چند با پدرم زندگی می کردیم اما هیچ چیز نمی توانست جای خالی مادرم را پر کند، چند ماه که از فوت مادرم گذشت، پدرم به ما گفت، خانه را ترک کنید و دنبال زندگی خودتان بروید، اما من و خواهر و برادرانم جایی را نداشتیم، به همین خاطر اهمیتی به حرف هایش ندادیم.

این جوان افزود: من متوجه شده بودم که پدرم قصد ازدواج دارد و ما را مزاحم خود می داند، با این حال چون جایی نداشتیم در خانه پدر ماندیم و درگیری بین ما همچنان ادامه د اشت تا اینکه روز حادثه، عمویم به خانه ما آمد، من در اتاقم بودم. بیرون آمدم تا عمویم را ببینم و حالش را بپرسم، پدرم تا مرا دید، دوباره عصبانی شد و حرف های گذشته اش را تکرار کرد و گفت، باید از خانه من بیرون بروید، در حالی که من و پدرم داشتیم با هم بحث می کردیم، عمویم به حمایت از پدرم پرداخت. او با عصبانیت به من گفت: چرا از خانه اش بیرون نمی روید. حرف های عمویم باعث شده بود تا پدرم بیشتر روی حرفش تاکید کند، آنقدر از دست او عصبانی شدم که به آشپزخانه رفتم و چاقویی برداشتم و چند ضربه به او زدم. بعد یکدفعه متوجه شدم چه کرده ام و خودم موضوع را به پلیس خبر دادم.

پس از تکمیل تحقیقات در دادسرا، پرونده اتهامی محمود برای محاکمه به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و وی بزودی از سوی 5 قاضی مورد بررسی قرار می گیرد.