آرشیو پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۱۶۰
ایران
۳

نماینده مردم اصفهان: تیم اقتصادی دولت ناهماهنگ است

ماینده مردم اصفهان با اشاره به وجود مشکل گرانی در کشور اظهار داشت: تیم اقتصادی دولت ناهماهنگ است، اما این حرف را هم قبول نداریم که مخالفت با دولت مخالفت با اسلام است. به گزارش فارس، حسن کامران دستجردی در نطق پیش از دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص مساله گرانی خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی دولت ناهماهنگ است، از دولت حمایت می کنیم، اما این حرف را هم قبول نداریم که مخالفت با دولت مخالفت با اسلام است، بلکه انتقاد سازنده واجب است و ما باید وظیفه نمایندگی خود را اجرا کنیم.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به رهنمودهای رهبری در خصوص حفظ وحدت بین همه گروه ها در انقلاب اسلامی یادآور شد:مقام معظم رهبری با دعوت از همه جناح ها،روی وحدت تاکید کردند و محور این وحدت را اصولگرایی دانستند،این شامل شیعه، سنی، ترک، لر، عرب، عجم و همه می شود و مفهومی فراتر از یک جناح است، که با شعار و حرف هم عملی نمی شود.

وی در مورد فرهنگ رفتاری مجلس اظهار داشت: ما همیشه می گوییم کار یک نماینده این نیست که کاغذ جابه جا کند،بلکه وظیفه اصلی او نظارت و قانونگذاری است. بایستی ارتباط با مردم ساماندهی شود،چون گاهی در انتخابات وعده هایی داده ایم که آب و برق و مشکلات حوزه انتخابیه را حل می کنیم اما نمی توانیم ارتباط با مردم را ساماندهی کنیم و به حل این مشکلات بپردازیم. مقام معظم رهبری فرمودند نماینده وقتی حقیقی است که با مردم ارتباط داشته باشد. ما اگر این ارتباط را معنی کنیم و حرف های مردم را در نظارت هزینه کنیم و یک تیم ارزشیابی به مردم و مجلس توصیه کنیم می شود،این ارتباط برقرار شود.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به مشکلات امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: متاسفانه مساله به صورتی درآمده که کسانی که امر به معروف و نهی از منکر می کنند، امنیت ندارند، مبارزه با فساد را نیز شوخی گرفته ایم؛ با تعارف و رود دربایستی و فشار این مساله حل نمی شود.