آرشیو یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۸۵، شماره ۲۲۵
بازار سرمایه
۱۰

برای سال مالی جاری تکین کو 90 درصد سود را تقسیم می کند

شرکت بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کو در نظر دارد برای سال مالی جاری 90 درصد سود را توزیع کند.

به گزارش خبرنگار ما، هیات مدیره شرکت تکین کو تصمیم دارد توزیع حداقل90 درصد ازسود قابل تقسیم سال جاری را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد دهد.

براساس این گزارش، شرکت پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان اسفندماه امسال را در تاریخ_30 بهمن ماه 84 و 20 تیرماه امسال مبلغ یک هزار و 754 ریال اعلام کرد و توانست برای دوره سه ماه نخست سال مالی مذکور مبلغ 318 ریال از پیش بینی درآمد هر سهم معادل 18 درصد آن را پوشش دهد.

هم چنین شرکت در مدت یاد شده 21 درصد از پیش بینی سالانه درآمد حاصل از ارایه خدمات، 21 درصد از پیش بینی سالانه بهای تمام شده خدمات ارایه شده و 18 درصد از پیش بینی سالانه سود عملیاتی را محقق کرد. شرکت عملکرد سال مالی جاری در مقایسه با سال مالی 84 را از نظر درآمد حاصل از ارایه خدمات و بهای تمام شده خدمات ارایه شده بدون تغییر، سود عملیاتی با چهار درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات با هفت درصد افزایش پیش بینی کرده است.

شرکت تکین کو پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 84 را در فروردین، تیر و آبان ماه 84 مبلغ یک هزار و 589 ریال و در فروردین ماه امسال مبلغ یک هزار و 676 ریال اعلام کرده بود که در پایان مبلغ یک هزارو 634 ریال محقق شد.