آرشیو دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۵۶۸
حوادث
۱۵

بیادی: اسناد هزینه 350میلیارد تومانی شهرداری تهران موجود است

سرویس اجتماعی:

نایب رئیس شورای شهر تهران درباره شایعات مربوط به تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری گفت: اسناد هزینه 350میلیارد تومانی موجود است و درحال بررسی محمل قانونی این اسناد هستیم.

به گزارش خبرنگار کیهان حسن بیادی درباره انتشار اخباری در رسانه ها مبنی بر اینکه برادر رئیس جمهور در جریان یک پروژه شهری در زمان مسئولیت احمدی نژاد در شهرداری تهران، مرتکب تخلفات مالی شده بود، افزود: این اخبار قطعا نادرست است.

بیادی اظهار داشت: شاید برخی انتقادات مدیریتی وارد باشد اما برادران احمدی نژاد و شخص وی از پاکدست ترین و ساده زیست ترین افراد هستند.

امیررضا واعظی آشتیانی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز با تایید سخنان بیادی به خبرنگار ما گفت: در هفته جاری برخی روزنامه ها و خبرگزاری ها متعلق به جناح های خاص سیاسی بدون اطلاع از قضیه و با هدف تشویش اذهان عمومی به موضوع 350میلیارد تومان آن هم به صورت نادرست پرداختند و سعی داشتند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

وی اظهار داشت: اغلب احزابی که رسانه های نزدیک به آنان به این موضوع دامن می زنند در دهه 70 روابط اقتصادی ویژه ای با شهرداری داشته اند که اسناد و مدارک آنها موجود است و در موقع مقتضی در اختیار افکار عمومی قرار خواهم داد.