آرشیو دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۰۰۷
ورزش
۸

باقری: پرسپولیس سال سختی دارد

ایسنا – کریم باقری درباره مسابقات این فصل لیگ برتر می گوید: امسال سال سختی را در لیگ برتر و جام حذفی پیش رو داریم.

شرایط مسابقات داخلی در ایران هر سال مشکل تر از سال قبل می شود و پرسپولیس هم امسال سال سختی را در لیگ برتر و جام حذفی پیش رو دارد. ما باید در دیدار نهایی جام حذفی در مقابل سپاهان بازی کنیم و در صورت قهرمانی باید سال بعد در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کنیم که در این صورت کارمان دشوارتر می شود. باید تیمی آماده با بازیکنان یکدست داشته باشیم.

باقری ادامه می دهد: «در فصل نقل و انتقالات هم مثل هر سال چند بازیکن از تیم ما رفته اند و چند بازیکن هم به تیم مان اضافه شده اند. بازیکنان جدید و بازیکنان قدیم باید دست به دست هم بدهند تا بتوانیم نتایجی را کسب کنیم که در خور نام پرسپولیس باشد. برای قهرمانی یک تیم در مسابقات طولانی همچون لیگ، همه اجزای باشگاه از بالا تا پایین باید با حفظ اتحاد تمام تلاش شان را برای رسیدن به این هدف انجام دهند و مطمئنا اگر یکی از این اجزا نتوانند کار خود را به درستی انجام دهند، نتیجه لازم حاصل نمی شود».

باقری که در طول برگزاری رقابت های جام جهانی در آلمان به سر می برد، مسابقات امسال را بی نظیرترین رقابت های تاریخ فوتبال جهان نامید و گفت: «تمام تیم ها و همراهان آنها و هواداران فوتبال از برگزاری و نظم این رقابت ها تعریف می کردند. جام جهانی آلمان فوق العاده بود. من سابقه تماشای نزدیک مسابقات جام جهانی فرانسه را داشته ام، اما جام جهانی در آلمان چیز دیگری بود. البته به دلیل دانش نزدیک مربیان و سطح فنی یکسان بیشتر تیم ها جام جهانی این دوره به نسبت دو، سه دوره گذشته چندان زیبا نبود. اما به طور کل آلمان ها بهترین شرایط را برای میزبانی این مسابقات فراهم آورده بود.