آرشیو چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۵۷۰
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

¤ از مسئولین می خواهیم راهی برای اعزام ما جانبازان به خاک لبنان باز کنند. با این تجربه هایی که در جنگ آموخته ایم امروز می توانیم در کنار هم رزمان لبنانی خود علیه رژیم اشغالگر قدس جهاد کنیم و از صهیونیست ها انتقام بگیریم.

موحد جانباز انقلاب از کرج

¤ سیدحسن نصرالله این روحانی جان بر کف، اسرائیل را در بد مخمصه ای انداخته است به طوریکه به قول مقام معظم رهبری مسلمانان در کشورهای اسلامی از حرکت شجاعانه و عزتمندانه نیروهای حزب الله در لبنان احساس غرور می کنند. ملت ایران از صمیم قلب آماده جانفشانی برای نجات قدس شریف است.

گنجی

¤ خواستم از طریق ستون کیهان و خوانندگان از شبکه سوم سیما به خاطر پخش برنامه کوله پشتی که حدود ساعت 30/21 در شب میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) (روز زن) پخش شد تشکر کنم. سرگذشت و سخنان خانم سهیلا آرین، میهمان برنامه می تواند هزاران انسان گمراه و سرگردان را متحول کند. در صورت امکان این برنامه مجددا پخش شود و از میهمان محترم برنامه نیز دوباره دعوت به عمل آید.

سلطان محمدی

¤ حق وتو در شورای امنیت سازمان ملل ظلمی آشکار در حق کشورهای اسلامی است. پیشنهاد می کنم ایران بعنوان یک کشور اسلامی از سایر کشورهای اسلامی بخواهد تا یک کرسی با حق وتو نیز به کشورهای اسلامی اختصاص داده شود.

طهماسبی

¤ مرگ بر آمریکا و رژیم اشغالگر قدس عمل می خواهد ولی انگار خاک مرده روی بعضی کشورهای عربی ریخته شده که حتی برای چند روز شیر نفت را به روی آمریکا و غرب نمی بندند.

ستاری کرمانی

¤ می خواستم به سازمان تبلیغات و امور مساجد پیشنهاد بدهم صندوق هایی را برای جمع آوری کمک های مالی مردم مسلمان در مساجد تهران و شهرستان ها اختصاص بدهند تا نمازگزارانی که دسترسی به بانک ندارند از این طریق بتوانند به ملت مظلوم فلسطین و لبنان کمک کنند.

شاه صاحبی

¤ از سه سال پیش که مسئولین شرکت ساختمانی... پول چهارهزار نفر اعضاء را بالا کشیدند و به جیب زدند تا الان مشکل مسکن این افراد که همه از مردم مستضعف جنوب شهر هستند، حل نشده و یکی از علت ها هم عدم همکاری شهرداری تهران است. دلم از این می سوزد که همین شهرداری دهها میلیون تومان پول به فوتبالیست های تیم ملی که ثروتشان از پارو بالا می رود کمک می کند ولی در این مورد همکاری لازم را نمی کنند.

محمودی

¤ کادر دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) بودم که پنج سال پیش بازنشست شدم. اخیرا قسمت بازنشستگی دانشگاه ما بازنشسته ها را به همراه خانواده به زیارت امام رضا(ع) فرستاد که خواستم از تلاش آنان در این ستون تشکر کرده باشیم.

لیلاذی

¤ در اکثر نقاط تهران شیر یارانه ای عرضه می شود ولی در شهر جدید پرند که اکثر ساکنین آن کارمند هستند، توزیع نمی شود.

رحمانی

¤ در خیابان قزوین کوچه شهید نوروزی بن بست شهید فضلی از سه هفته پیش روزی چهار مرتبه برق چند خانه قطع می شود که ربطی به پیک برق ندارد. اگر مشکل فنی نبود برق تمامی ساکنین قطع می شد. مسئولین برق در تماسهای مکرر متاسفانه کاری انجام نداده اند.

فضلی