آرشیو چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۵۷۰
اخبار کشور
۳

اخبار ادبی و هنری

حمایت وزیر ارشاد از فیلمسازان جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی معاونت سینمایی با تاکید بر حمایت همه جانبه از فیلمسازان جوان و ضرورت توجه به فرصت های جدید نمایش گفت: باید با رسانه ملی به تفاهم رسید تا از این فیلم ها بهره برداری بیشتری نماید. ضمن اینکه می توان از تمامی فرصت های اکران جنبی نظیر سالن های موجود در دانشگاه ها، فرهنگسراها و... نیز استفاده نمود.

صفارهرندی با بیان اینکه ما طرفدار سینمایی دارای برد وسیع در صحنه بین المللی هستیم، افزود: سینمای ایران باید از جایگاهی همطراز با سینمای مطرح دنیا برخوردار باشد و معتقدیم که سینمای ما، به مراتب بیش از آنچه تا به حال مطرح شده، توان و قابلیت جهانی شدن را داراست. هرچند که امروزه دنیا، سینمای مستند ما را باور کرده است.

افتتاح باشگاه وبلاگ نویسان تهران

باشگاه وبلاگ نویسان تهران، طی مراسمی از سوی مرکز فناوری اطلاعات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، روز شنبه افتتاح و راه اندازی شد.

مهدی عباسعلی، رئیس این مرکز، در مراسم افتتاحیه با بیان اینکه باشگاه وبلاگ نویسان، مکان خوبی برای تحقق «تهران مجازی» است گفت: اساس کار ما در مرکز فناوری اطلاعات این است که دولت و شهر الکترونیک نیازمند شهروند الکترونیک است و به دنبال این هستیم که باشگاه وبلاگ نویسان تهران به مرکزی برای آموزش های پایه ای و حرفه ای وبلاگ نویسی تبدیل شود.