آرشیو چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۵۷۰
اخبار ورزشی
۱۳

فرمانده نیروی مقاومت بسیج کشور: توانمندیهای حزب الله لبنان موجب شگفتی قدرتهای دنیا شد

شیراز- خبرنگار کیهان:

فرمانده نیروی مقاومت بسیج کشور گفت: پیروزی های اخیر حزب الله لبنان کابوسی بزرگ برای رژیم اسرائیل بوجود آورده و آنان را دچار ترس و دلهره شدید کرده است.

سرتیپ «محمد حجازی» در مراسم معارفه فرمانده بسیج منطقه مقاومت فارس اظهار داشت: حزب الله لبنان با توکل به خداوند، اتکا به توانمندی های درونی خود و امید نداشتن به قدرتهای دنیا موفقیت های بزرگی را رقم زده و موجب شگفتی شده است. وی افزود: ادعای حضور ایران در کنار نیروهای حزب الله لبنان و خلق این پیروزی ها یاوه ای بیش نیست و اینگونه ادعاها از سوی قدرت ها برای سرپوش گذاشتن بر روی شکست هایشان مطرح می شود.

وی گفت: امروزه دوران زورگویی به پایان رسیده و رژیم غاصب صهیونیستی باید بداند هر چه جنگ را طولانی تر کند شکستهای سنگین تری را متحمل خواهد شد.

وی به عملکرد بسیج در عرصه های مختلف و بهره گیری از تجربه و تخصص در بکارگیری فرماندهان اشاره کرد و افزود: امروز کار در بسیج کاملا تخصصی و فنی شده و نمی توان به سلایق شخصی افراد در این نهاد تکیه کرد. وی با اشاره به حضور دو میلیون نفر روز در کشور در طرح هجرت گفت: با توجه به استقبال جوانان، این میزان به حدود 5/3 میلیون نفر خواهد رسید.

گفتنی است در این مراسم سرهنگ پاسدار «محمدرضا مهدیان فر» بعنوان فرمانده جدید بسیج منطقه مقاومت فارس معرفی شد.