آرشیو چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۱۶۵
حوادث
۱۵

در پی سقوط از بلندی دو متهم هنگام فرار جان باختند

گروه حوادث: دو متهم در حوادثی جداگانه حین فرار از بلندی به پایین پرت شدند و جان باختند.

به گزارش خبرنگار ما، ماموران پایگاه هشتم اداره آگاهی تهران صبح دیروز بازجویی از مردی به نام محمود را که به اتهام حمل سه کیلو حشیش دستگیر شده بود آغاز کردند.

آنها در حین پرس وجو از این متهم بودند که وی در یک لحظه از اتاق بازجویی فرار کرد و به بالکن طبقه سوم اداره آگاهی رفت. او که قصد داشت از بالای بالکن به پایین بپرد و بگریزد حین پرش به زمین خورد و فوت کرد.

در حالی که جسد محمود برای بررسی دقیق علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد، به بازپرس ویژه قتل خبر دادند، مرد ناشناسی که برای سرقت وارد یک آپارتمان در منطقه نارمک شده بود، هنگام فرار از پشت بام یک ساختمان 5 طبقه به پایین پرت شده و فوت کرده است.

صاحب این آپارتمان در تحقیقات به ماموران گفت: در خانه ام بودم که متوجه شدم شخصی وارد منزلم شد، بلافاصله از جا بلند شدم و به دنبالش رفتم. او که مردی حدودا 35 ساله بود با دیدن من پا به فرار گذاشت، اما من دنبالش کردم. مرد سارق که به فرارش ادامه می داد یکدفعه به طرف پشت بام رفت. او که متوجه شده بود من در تعقیبش هستم، خود را از پشت بام به پایین پرت کرد و جان باخت.

پس از بازجویی از صاحبخانه بازپرس ویژه قتل دستور انتقال جسد را به پزشکی قانونی صادر کرد و دستور داد ماموران تحقیقات خود را برای مشخص شدن هویت مقتول آغاز کنند.