آرشیو چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۱۶۵
حوادث
۱۵

زورگیری از موتورسواران مسافرکش

گروه حوادث: زورگیر سابقه داری که به همراه برادرش در اتوبان های تهران از مردم سرقت می کرد با هوشیاری یکی از مالباخته ها و کمک مردم دستگیر شد.به گزارش خبرنگار ما، مرد مالباخته که از ناحیه صورت زخمی شده است درباره حادثه گفت: من معلم هستم و بعدازظهرها هم با موتوسیکلت مسافرکشی می کنم. دیشب شب حادثه ساعت 10 و 30 دقیقه در اتوبان همت مردی را که می خواست به اتوبان یادگار امام برود سوار کردم وقتی به مقصد رسیدیم او گفت می خواهد به پونک برود برای همین تغییر مسیر دادم و دقایقی بعد مرد مسافر دوباره گفت زیر درختچه های کنار اتوبان مواد مخفی کرده است. او از من خواست چند دقیقه صبر کنم تا او مواد را بردارد. من هم صبر کردم و او پشت بوته ها رفت. چند لحظه بعد برگشت و از من کمک خواست و گفت شب کوری دارد و نمی تواند مواد را پیدا کند.

شاکی در ادامه گفت: من هم به پشت بوته ها رفتم که ناگهان او از پشت به سرم کوبید و یک نفر دیگر هم که پشت بوته ها مخفی شده بود بیرون پرید وآنها شروع به کتک زدن من کردند. آنقدر با دسته چاقو به سرم کوبیدند که داشتم بی هوش می شدم. هر طور بود خودم را به خیابان رساندم و با کمک مردم یکی از آنها را دستگیر کردیم ولی نفر دوم فرار کرد.

در ادامه تحقیقات متهم که سعید نام دارد گفت: آن کسی که فرار کرد برادرم بود. ما با همین شیوه تا به حال از سه نفر زورگیری کرده ایم و دو دستگاه موتوسیکلت دزیده ایم. ما موتورها را در میدان گمرک می فروختیم.

بازپرس روشن رییس شعبه سوم بازپرسی بعد از بازداشت متهم دستور دستگیری برادر فراری این متهم را صادر کرد.