آرشیو پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۵۷۱
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

¤ باید صهیونیست ها و منافع آنها را در همه جای دنیا به خطر انداخت و باید صهیونیست ها را هرجا که هستند به جهنم فرستاد.

عباس صادقی

¤ جمهوری اسلامی ایران باید زمینه اعزام رزمندگان به لبنان را برای کمک به حزب الله درجنگ با اسرائیل فراهم کند.

اکبر قدیری

¤ بنویسید «فواره چون بلند شود، سرنگون شود» اسرائیل با جنایت های وحشیانه اش در حمله به لبنان، روی همه جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است، این همه وحشی گری در دل خود یک پیام دیگر هم دارد و آن پیام این است که مقاومت حزب الله بدجوری تیشه به ریشه صهیونیست ها زده است. جنایتکاران تاریخ وقتی جنایت را از حد می گذراندند سرنگون می شدند. مسلمانان باید در هر جای دنیا هر صهیونیستی را می بینند به درک واصل کنند و یقین داشته باشند که پایان عمر این جرثومه های فساد نزدیک است.

پوراحمدی

¤ این ملاعمر و بن لادن و طالبان و بقیه دارودسته آنها که اگر ریش یک افغان از 10 سانتیمتر کمتر بود او را شلاق می زدند و فریاد وا اسلاما بلند می کردند حالا چرا خاک مرگ توی دهن خودشان ریخته اند و در مقابل جنایات اسرائیلی ها علیه مسلمانان یک کلمه هم بر زبان نمی آورند؟ خدای حکیم چه خوب دست گروه های نوکر آمریکا و اسرائیل را برای مسلمانان رو می کند.

مجید مهدی زاده

¤ به خاطر پیروزی های حزب الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی نماز شکر خواندم. حزب الله به وعده الهی که همان پیروزی در برابر ظالمان است انشاءالله خواهد رسید. این پیروزی ها باعث شادی دل خانواده های شهید داده است.

یک هموطن

¤ سه جانباز شیمیایی از یک خانواده هستیم که به نمایندگی از سوی کلیه جانبازان از رئیس جمهور می خواهیم در صورت صلاحدید ما را به لبنان اعزام نمایند تا دوشادوش برادران مسلمانمان با نیروهای غاصب صهیونیست کارزار نماییم و این رژیم اشغالگر بفهمد حزب الله هیچ گاه تنها نخواهد ماند.

جانبازان فرمان، علی رضا و محمدسالمی

¤ هنوز سربازان امام خمینی(ره) روحیه بسیجی در وجودشان زنده است و بعنوان یک ایرانی خواستار خدمت در خط مقدم جبهه دنیای اسلام در لبنان هستم.

مظفری از کرمانشاه

¤ حدود یکماه پیش کیهان نوشت شرور آب اناری دستگیر و به زندان افتاد. این فرد که یکی از حامیان قالیباف در انتخابات سال گذشته بود هر خلافی را مرتکب می شد و اهالی فرمانیه جرئت شکایت و حتی شهادت حضوری علیه وی نداشتند زیرا خیلی زود ماهیت و مشخصات آنها به گوش این شرور می رسید. وی در هنگام دستگیری به همراه یک خانم، مقادیری هروئین در منزل داشت که سال ها زندان را به وی نوید می داد. تمام پرونده های قضایی ماه ها در انتظار رسیدگی می مانند ولی ظاهرا این پرونده طی یکماه رسیدگی و به همین میزان برای وی محکومیت صادر شد که چند روز پیش آزاد گردید. واقعا چه دست های پشت پرده ای حامی این شرور بود که در کمتر از یکماه آزاد شود؟

یکی از اهالی فرمانیه

¤ روزنامه شرق در تیتر اول خود نوشت «سربازان اسرائیل وارد لبنان شدند» در حالی که کیهان درتیتر اول خود نوشت اشک اسرائیل درآمد. تفاوت بین این دو تیتر از کجا تا کجاست. یک انسان معمولی نمی تواند نسبت به جنایات اسرائیل بی تفاوت باشد. آنوقت عده ای... علیه دنیای اسلام قلم می زنند.

علیمردانی

¤ برای نمایشگاه پوشش اسلامی که هم اکنون در مصلای تهران برپا است تبلیغات مناسب و کافی انجام نشده است. برای سایر نمایشگاه ها از هر وسیله ممکن خصوصا صدا و سیما جهت تبلیغات استفاده می شود ولی برای این نمایشگاه چنین نشده است. همچنین زمان و ساعت برگزاری نمایشگاه کوتاه است که باید ایام و ساعات خرید را افزایش دهند تا تعداد بیشتری امکان بازدید و خرید پیدا کنند.

قهرودی

¤ سازمان های بین المللی از جمله مجمع عمومی، شورای امنیتNPT و... مترسکی بیش نیستند. آنها آلت دست زورمدارانی چون آمریکا و ایادی اش شده اند که از طریق آن کشورهای ظلم ستیز را کنترل و ضعیف نگه دارند. بجای پرداخت حق عضویت به این بنگاه های جاسوسی خصوصی بهتر است از آنها خارج شویم.

ترخان

¤ شهرداری در هریک از میادین سطح شهر یک پرچم حزب الله نصب کند تا آنکه برای ملت فلسطین و لبنان روحیه و از سوی دیگر برای ملت ایران افتخار باشد.

لشینی

¤ ایستگاه های اتوبوس شرکت واحد در خیابان جلال آل احمد در مکان های نامناسبی قرار گرفته اند. مثلا چندی قبل یک خودرو با مسافران منتظر در ایستگاه اتوبوس در سر شهرآرا تصادف کرد. یکسال است که مسئله جابجایی برخی ایستگاه های شرکت واحد را با مسئولان این شرکت در میان گذاشته ایم اما هیچ گونه اقدامی تاکنون صورت نگرفته است.

یعقوبی

¤ آنتن دهی خطوط تلفن های همراه در جاده جدیدالاحداث قم به کاشان و نطنز- اصفهان بسیار نامطلوب و ضعیف و گاهی ارتباط تلفنی غیرممکن است. لذا نیاز به احداث ایستگاه تقویت تلفن های همراه برای آنتن دهی بیشتر این مسیر پررفت و آمد و طولانی دارد.

بلیغی

پاسخ شرکت برق غرب استان تهران

در پاسخ به مطلب مندرج در مورخ 4/3/85 درخصوص ضعف برق در خیابان درویش خانه کرج، به اطلاع میرساند: با احداث یک فاصله شبکه و بالابردن تپ ترانس نسبت به رفع افت ولتاژ برق محل مذکور اقدام گردید.

پاسخ شهرداری منطقه14

در پاسخ به مطلب مندرج در مورخ 29/3/85 درخصوص نصب سقف رودخانه واقع در انتهای خیابان پیروزی نرسیده به سه راه هجرت به اطلاع می رساند:

این پروژه ها فرامنطقه ای محسوب می شود و از سوی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در دست ساخت بوده و کلیه امور اجرایی آن بر عهده سازمان مذکور می باشد، علیهذا، مقتضی است تا درخواست شهروند محترم جهت پاسخگویی به مرجع مذکور در فوق ارسال تا اقدامات ضروری از سوی سازمان یادشده به انجام رسد.

پاسخ شرکت برق شمالغرب تهران

در پاسخ به مطلب مندرج در تاریخ 6/4/85 درخصوص روشن ماندن چراغهای اتوبان تهران- کرج در طول روز به اطلاع می رساند:

«با عنایت به اینکه بخشی از اتوبان تهران- کرج تا کیلومتر 17 در محدوده شرکت توزیع برق شمالغرب می باشد، چنانچه آدرس مورد نظر مشترک محترم در این محدوده قرار داشته باشد، علت روشن بودن چراغها، عملیات تعمیرات موردی و رفع خاموشی بعضی چراغها بوده است.»

پاسخ شرکت برق شمالغرب تهران

در پاسخ به مطلب مندرج در تاریخ 3/4/85 درخصوص قطع مکرر برق در تهرانسر به اطلاع میرساند:

«با توجه به وسعت محدوده تهرانسر و مشخص نبودن محل دقیق آدرس مشترک محترم، پاسخ مناسبی نمی توان ارائه نمود، لذا چنانچه شماره تلفن یا آدرس دقیق تری در آن روزنامه وزین موجود می باشد اعلام تا در اسرع وقت بررسی و پاسخ لازم ارائه گردد.»

پاسخ شرکت برق شمالشرق تهران

در پاسخ به مطلب مندرج در مورخ 11/4/85 مبنی بر قطع برق در منطقه تهرانپارس به آگاهی اهالی محترم تهرانپارس می رساند که طی بررسی بعمل آمده در آن منطقه قطع برق مکرر رخ نداده است، لذا چنانچه محل خاصی مورد نظر مشترک محترم می باشد آدرس دقیق را به واحد ارتباط مردمی (شماره تلفن 88842363) اعلام تا پیگیری لازم بعمل آید.

پاسخ اداره کل روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)

در پاسخ به درخواست مردمی مندرج در ستون کیهان و خوانندگان مبنی بر اعلام شماره حساب برای دریافت کمک به مردم فلسطین به استحضار می رساند شماره حساب 1176 بانک ملی شعبه کمیته امداد امام خمینی کد 526 جهت کمک به مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اختصاص یافته است.