آرشیو پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۵۷۱
اخبار کشور
۳

در جمع مدیران و مسئولان شهرستان های خراسان رضوی، دکتر احمدی نژاد: شتاب دادن به سازندگی کشور، شدنی است

مشهد- خبرنگار کیهان:

رئیس جمهور خواست تا ایران با نگاه جهانی و به سرعت ساخته شود.

دکتر محمود احمدی نژاد در جمع مدیران و مسئولان شهرستان های خراسان رضوی افزود: امروز باید ایران را به سرعت بسازیم زیرا دیگران متوقف نمی شوند و ما هم آرمان هایی داریم که برای رسیدن نیازمند سرعت هستیم.

وی افزود: می توان در سازندگی جهشی جلو رفت و این استعداد را کشور ما دارد. احمدی نژاد نقطه اوج کمال بشری را برپایی جامعه نمونه دانست و اظهار داشت: مشکلات و کمبودها هست اما استعدادهایی در کشور وجود دارد که اگر بی نظیر نباشد کم نظیر است. رئیس جمهور خطاب به مسئولین گفت: شما باید نیازهای منطقه را پاسخ دهید. وی اعتقاد به آرمان ساختن ایران، وحدت و همدلی به خصوص در بین مدیران و دستگاه های اجرایی و احساس مسئولیت برای رفع نیازها و مشکلات مردم را از عوامل رسیدن به این آرمان عنوان کرد.

دکتر احمدی نژاد تلاش در جهت عزت و آبادانی جامعه و رفع مشکلات مردم را فرهنگ اهل بیت (ع) دانست و تصریح کرد: باید کارها جهادی صورت گیرد.

وی از دادن اختیار تام به استاندار در مورد اختلافات دستگاه ها خبر داد و با اشاره به مقررات دست و پاگیر گفت: باید ضابطه فنی وجود داشته باشد اما تشریفات در کارهای اجرایی چیزی است که به تازگی موضوعیت پیدا کرده است.

احمدی نژاد افزود: اگر استان خراسان هیچ چیز جز شهید مطهری نداشت می توانستیم بگوییم که این استان منبع و سرمایه کل کشور است در حالی که مثل شهید مطهری زیاد دارد. رئیس جمهور تاکید کرد: می توانیم معضل اشتغال را 2 تا 3 ساله حل کنیم اگر برای جوانان 700 خان ایجاد نشود.