آرشیو پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۵۷۱
اخبار ورزشی
۱۳

از نقل و انتقالات چه خبر؟ بازیکن جدید استقلال در هیات فوتبال

¤ کار پیوستن محسن یوسفی به باشگاه استقلال تهران مراحل پایانی را طی می کند و این بازیکن طی روزهای آینده با حضور در هیات فوتبال تهران قرارداد دو ساله خود را ثبت خواهد کرد. گفتنی است باقر احمدی هم با استقلال قراردادی دو ساله امضا کرد تا هافبک فصل گذشته استقلال اهواز نیز به تیم استقلال تهران ملحق شود.

¤ دروازه بان سابق تیم فوتبال پیکان تهران گفت: مشکل من با ذوب آهن فقط مسئله مالی بود که بر سر این مبلغ نیز به توافق رسیدیم.

مهدی واعظی روز چهارشنبه اظهار داشت: قرار است ذوب آهن نظر قطعی خود را در خصوص جذب من اعلام کند که اگر این مسئله اتفاق بیفتد، این قرارداد به مدت یک سال بسته خواهد شد.

¤ علی علیزاده مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پیروزی تهران با نادر دست نشان سرمربی تیم مس کرمان برای پیوستن به این تیم به توافق رسید. این در حالی است که علیزاده تاکنون موفق به دریافت رضایت نامه خود از باشگاه پیروزی نشده است.

¤ رحمان رضایی بازیکن ملی پوش فوتبال کشورمان گفت هنوز برای تیم باشگاهی آینده خود تصمیم نگرفته است. رضایی درباره تیم آینده اش گفت: علی رغم بازگشت مسینا به سری A، تصمیمی به ماندن در این تیم ندارم و ترجیح می دهم در تیم دیگری بازی کنم که در حال حاضر هم پیشنهادهای جدیدی به دستم رسیده است.

¤ مجتبی انصافی بازیکن سابق تیم «استقلال تهران» که در اردوی یک هفته ای «برق شیراز» حضور یافته و مورد تایید سرمربی قرار گرفته بود، با این تیم به توافق رسید و قرارداد خود را با باشگاه برق امضا کرد.