آرشیو شنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۱۶۷
حوادث
۱۵

ربودن دختر 9 ساله به انگیزه سرقت طلا و جواهرات

فردی که دختر 9 ساله یی را برای سرقت طلاجاتش ربوده بود، پس از سرقت دو النگو، دختر بچه را به خانواده اش باز گرداند.

ساعت 5:19 روز چهارشنبه 28 تیر ماه سال جاری، «فاطمه» دختربچه 9 ساله یی مشغول بازی در مقابل مجتمع مسکونی 22 بهمن خانی آباد نو بود که مرد میانسالی او را سوار خودرو پیکان خود کرد و در حالی که هیچ کس متوجه موضوع نشده بود از محل متواری شد. در این حال پس از اطلاع خانواده «فاطمه» از موضوع و اعلام آن به کلانتری 152 «خانی آباد»، تحقیقات پلیس برای شناسایی عامل یا عاملان آدم ربایی، آغاز شد.

در حالی که هیچ ردپایی از آدم ربا باقی نمانده بود، وی با تماس با تلفن همراه پدر «فاطمه» اعلام کرد که دخترش در سه راه تقی آباد، واقع در شهر ری داخل یک تالار عروسی است.

بدین ترتیب با اعزام پلیس به آدرس اعلام شده، «فاطمه» داخل تالار عروسی شناسایی و تحویل خانواده اش شد. این در حالی بود که دو النگوی وی به سرقت رفته بود. «فاطمه» در پاسخ به پرسش پلیس در خصوص حادثه گفت: سارق مردی حدودا 35 ساله بود که تنها طلاجات من را ربود.

محمد تورنگ، رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن تایید این خبر با بیان اینکه سهل انگاری خانواده این کودک ممکن بود به بروز حادثه یی دلخراش منجر شود، گفت: با توجه به اینکه در فصل تعطیلی مدارس قرار داریم، خانواده ها باید بدانند که کوچه و خیابان محل امنی برای بازی کودکان خردسال نیست.