آرشیو شنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۱۶۷
حوادث
۱۵

«علی فری» سارق گردنبند زنان بود

فرمانده انتظامی اسلامشهر از دستگیری متهمی خبر داد که در خصوص کیف قاپی، گردنبندقاپی و قاچاق مواد مخدر در این شهرستان سوابق متعددی دارد.سرهنگ ضیاءالدین زنده شو در گفت وگو با ایسنا، گفت: بر اساس گزارشات متعدد در خصوص کیف قاپی و سرقت گردنبند بانوان، طرح مهار از سوی گروه های ایست و بازرسی در سطح حوزه استحفاظی به اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه در جریان ایست و بازرسی، ماموران متوجه موتوسیکلتی با دو سرنشین شدند که بدون توجه به اخطار ایست اقدام به فرار کرد، گفت: در جریان تعقیب و گریز یکی از متهمان به نام «جعفر» از موتوسیکلت به زمین خورد و توسط ماموران انتظامی اسلامشهر دستگیر شد.

سرهنگ زنده شو با بیان اینکه «جعفر» در بازجویی های فنی به همدستی با «علی فری» و قاچاقچی معروف اسلامشهر اعتراف کرد، افزود: بنا بر اعترافات متهم اعضای این باند با کمین در نقاط کم تردد، خلوت یا اطراف بانک ها از غفلت افراد سوء استفاده و سوار بر موتوسیکلت اقدام به سرقت کیف، وجوه نقد یا طلاجاتشان می کردند.

به گفته وی، متهم همچنین در ادامه بازجویی ها، تامین هزینه های مواد مخدر را انگیزه اصلی ارتکاب سرقت ها عنوان و به سه فقره گردنبندقاپی و سه فقره کیف قاپی اعتراف کرد و در ادامه همدست وی نیز دستگیر شد.