آرشیو شنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۵، شماره ۵۹۱۸
سیاسی
۲

جلالی:مجلس و ملت بر سر حقوق هسته ای ایران معامله نمی کنند

مخبر کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حمایت قاطع مردم و مجلس از فعالیت هسته ای ایران تصریح کرد: در مقابل اقدامات صادقانه، اعتمادساز و شفاف تهران، برخی از قدرت های بزرگ و به طور مشخص آمریکا سیاست خشن، برخورد خصمانه و مبتنی بر تعجیل را در پیش گرفته اند.

کاظم جلالی درگفتگوبا فارس با شاره به بیانیه دبیر شورای عالی امنیت ملی مبنی بر تجدید نظر در سیاست های هسته ای ایران در صورتی که مسیر تقابل به جای مسیر مذاکره انتخاب شود، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی پیگیر حقوق مسلم ایران در دستیابی به تکنولوژی هسته ای است. همچنین همه ملت ایران و همه جناح ها و جریانات کشور پیگیر این حقوق هستند و بر سر مسئله هسته ای اجماع دارند. مجلس و ملت بر سر حقوق هسته ای ایران معامله نمی کنند

نماینده شاهرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران مسیر اعتمادسازی را به شکل کامل در گذشته و حال طی کرد، اظهار داشت: شاهد و ناظر بر این امر گزارش های آقای البرادعی دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی است که بارها اعلام داشت که فعالیت هسته ای ایران صلح آمیز بوده و ایران ابهامات را برطرف کرده و همکاری خوبی را با آژانس داشته است.