آرشیو شنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۵، شماره ۵۹۱۸
اجتماعی
۲۲

قالیباف در جمع خبرنگاران: موافق انتخاب شهردار با رای مستقیم مردم هستم

شهردار تهران ضمن اینکه خواستار تعیین تکلیف تبصره 13 بودجه سال 85 شد، اظهار داشت: تا کنون از محل اعتبارات ساماندهی حمل و نقل عمومی کلانشهرها، هیچ اعتباری توزیع نشده است.

به گزارش مهر، دکتر محمدباقر قالیباف در حاشیه اجرای چهارمین مرحله طرح جهادی 137 در مناطق 9 و 10، به خبرنگاران گفت: بر اساس تبصره بودجه سال 85، اعتباراتی برای ساماندهی سیستم حمل و نقل عمومی کلانشهرها در نظر گرفته شده که تاکنون از این محل هیچ اعتباری توزیع نشده است.شهردار تهران با اشاره به اینکه در حدود 50 درصد اعتبارات مربوط به شهر تهران است، افزود: در صورتی که این اعتبارات در اختیار مدیریت شهری قرار نگیرد تمامی پروژه های ترافیکی در تهران تعطیل می شود.

قالیباف با اشاره به بحث بافت های فرسوده، گفت: شهرداری بیشترین توان خود را در این بخش به کار گرفته و با شناسایی تمام پهنه بندی های فرسوده پروژهای مربوط به این بخش را حداقل در دو شیفت کاری دنبال می کند.

وی در مورد برنامه های شهرداری تهران برای مشارکت بخش خصوصی در پروژه های شهری، توضیح داد: کار مطالعاتی پروژه ها با ارزش 2600 میلیارد تومان در تهران انجام شده و نزدیک به 700 میلیارد تومان از این پروژه ها عملیاتی شده است.

شهردار تهران گفت:سرمایه گذاران داخلی و خارجی بخش خصوصی می توانند در پروژه های شهری که شهرداری تهران تعریف کرده است، مشارکت داشته باشند.

شهردار تهران با تاکید بر تحقق مدیریت