آرشیو شنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۵، شماره ۵۹۱۸
ورزش
۲۳

عبور از بحران با همدلی و صمیمیت

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی در شرایط سخت و بحرانی قرار دارد و عبور از این مقطع جز با همدلی، صمیمیت و یکدلی مجموعه تیم ملی و مردم امکان پذیر نخواهد بود.

مهدی مناجاتی با بیان این مطلب به “مهر” افزود: تیم ملی در بازیهای مقدماتی جام ملتهای آسیا مقابل تیم های سوریه و کره جنوبی کار بسیار دشواری پیش رو دارد ولی در این شرایط بحرانی کادر فنی و مجموعه مشاوران تیم ملی با شجاعت قبول مسئولیت کردند و هدفی جز موفقیت تیم ملی و اثبات توانمندی های مربیان ایرانی ندارند.

مناجاتی افزود: موفقیت مجموعه ای که مسئولیت تیم ملی را پذیرفتند می تواند بسیاری از مسائل را ثابت کند و از همین رو مجموعه کادر تیم ملی درصدد است تا تیم ملی مرحله مقدماتی جام ملتها را با موفقیت سپری کند.

وی با تاکید بر اینکه در اعلام اسامی تیم ملی لیست سیاه نخواهیم داشت اظهار داشت: در مقطع کنونی هر بازیکنی که بتواند به تیم ملی کمک کند به اردو دعوت خواهد شد و عدم دعوت از هر بازیکنی دلیل برعدم شایستگی او نیست.

مناجاتی درباره شایعه دعوت نشدن علی دایی و ابراهیم میرزاپور به تیم ملی گفت: این امر بستگی به نظر کادر فنی دارد و نمی توان از ارزشهای برخی از بازیکنان بزرگ تیم ملی به خاطر بازهای ضعیف در جام جهانی چشم پوشی کرد. دایی یکی از اسطوره های فوتبال ماست که در مقطع کنونی تجربیات او و میرزاپور می تواند به تیم ملی کمک کند ولی بهرحال تصمیم گیری در این زمینه به نظر کادر فنی بستگی دارد.