آرشیو شنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۵، شماره ۵۹۱۸
صفحه آخر
۲۴

رویدادهای فرهنگی، هنری

* واحد نمایش فرهنگسرای خاوران به منظور فراهم آوردن محیطی مطلوب و با نشاط برای جوانان و غنی سازی اوقات فراغت آنان نمایشهای میدانی ویژه کودکان و بزرگسالان را برگزار می نماید. به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خاوران: واحد نمایش تابستان 85 بیش از 100 نمایش میدانی گروه های سنی بزرگسالان را در موضوعات: اخلاق شهروندی، حقوق شهروندی، جوان معنویت و کودکان را در موضوعات آموزشی و تربیتی همه روزه از ساعت 45/17 در خانه فرهنگ والفجر از ساعت 19 در محوطه باز فرهنگسرای خاوران برگزار خواهد نمود. علاقه مندان برای دیدن این نمایشها می توانند به فرهنگسرای خاوران واقع در میدان خراسان- خیابان خاوران مراجعه نمایند.

* کانون کوهنوردی بهاران به منظور ارتقای روحیه نشاط و مشارکت جوانان در فعالیتهای جمعی و گروهی از علاقه مندان عضو می پذیرد. به گزارش روابط عمومی فرهنگی هنری منطقه هفده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این جلسات رشته های کوهنوردی، صخره نوردی، غار نوردی، سنگ نوردی همراه با صعود به قله های دماوند، توچال، شاه البرز و... روزهای جمعه به صورت عملی زیر نظر مربیان آموزش داده می شود. علاقه مندان برای ثبت نام می توانند تا 15 تیرماه با در دست داشتن یک قطعه عکس 3x4 و یک برگ فتوکپی شناسنامه به نشانی: میدان ابوذر، میدان بهاران، فرهنگسرای اقوام مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66237470 تماس حاصل فرمایند.

* نمایش شاد و موزیکال پینوکیو به نویسندگی و کارگردانی علیرضا ترمان از اول تا بیست و ششم مردادماه در ساختمان شماره دو فرهنگسرای خانواده به صحنه می رود.

* نمایشگاه معرق با عنوان حکایت چوب از سی و یکم تیرماه لغایت دهم مردادماه در نگارخانه فرهنگسرای خانواده دایر است.

* بازارچه هنرهای دستی و تزئینی تا پایان تیرماه در فرهنگسرای خانواده دایر است.

* مجله تصویری با عنوان ماه فیلم خانواده به صورت ماهنامه از پانزدهم مردادماه در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

* سخنرانی پیرامون خداشناسی جمعه ها بعد از ظهر در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

* نمایش میدانی و پخش فیلم پنج شنبه و جمعه ها بعدازظهر به صورت رایگان در فرهنگسرای خانواده اجرا می شود.