آرشیو یکشنبه ۱ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۸۱۵
ورزش
۲۴

اسپانیا

تورس: روزنامه های اسپانیا روز گذشته از آمادگی منچستر برای ارائه پیشنهادهای37 میلیون یورویی برای خرید فرناندو تورس مهاجم آتلتیکو مادرید خبر دادند. اما رئیس باشگاه آتلتیکو مادرید اعلام کرد که تحت هیچ شرایطی این مهاجم جوان خود را از دست نخواهد داد.

دل اورنو: باشگاه چلسی تائید کرد که برای انتقال اسیر دل اورنو مدافع خود با والنسیا به توافق دست یافته است. مدافع سابق آتلتیکو بیلبائو که فصل گذشته به چلسی پیوست در ازای مبلغی حدود پنج میلیون پوند به والنسیا خواهد پیوست. باشگاه چلسی در اطلاعیه ای اعلام کرد که این بازیکن به اسپانیا سفر خواهد کرد تا در مورد جنبه های شخصی قراردادش با مدیران والنسیا مذاکره کند. با پیوستن دل اورنو به والنسیا احتمال حضور روبرتو کارلوس و یا اشلی کول در چلسی بیشتر خواهد شد.

سورین: باشگاه ویارئال قصد دارد خوان پابلو سورین مدافع 30ساله آرژانیتنی خود را به فروش برساند. کاپیتان آرژانتین در جام جهانی پیش از آغاز این رقابت ها پیشنهاداتی از تاتنهام و بولتون داشت اما رئیس باشگاه ویارئال می گوید که چند باشگاه دیگر خواستار به خدمت گرفتن سورین هستند. گفته می شود اشتوتگارت و اینتر دو تیم دیگری هستند که امیدوارند این مدافع 30 ساله را به خدمت بگیرند.