آرشیو دوشنبه ۲ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۱۶۹
ورزش
۱۴

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال با کادر فنی جدید؛ وضعیت بدنی افتضاح است

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال با کادر فنی جدید صبح دیروز در کمپ تیم ملی برگزار شد. در ابتدای تمرینات دیروز بازیکنان تیم ملی ابتدا با دویدن آرام به دور زمین و انجام حرکات نرمشی به گرم کردن خود پرداختند، در ادامه ملی پوشان به دو گروه جداگانه تقسیم شدند و زیر نظر افشین پیروانی و پرویز کماسی به انجام حرکات نرمشی و دوهای سرعت پرداختند.

تمرینات صبح دیروز که بیشتر به تمرینات بدنسازی اختصاص داشت زیر نظر ابراهیمی، پیروانی و کماسی انجام می شد و امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی نیز حرکات بازیکنان را به دقت زیر نظر داشت. ملی پوشان در ادامه به انجام حرکات بدنسازی زیر نظر کماسی پرداخته و با پریدن از روی موانع و انجام دوهای سرعتی، سعی در افزایش توان بدنی خود داشتند.

این در حالی بود که کماسی از وضعیت جسمی بازیکنان چندان رضایت نداشت و در اکثر دقایق آنها را به تلاش بیشتر هدایت می کرد. از نکات جالب توجه تمرین صبح دیروز ملی پوشان، عدم کار با توپ بود. در پایان بازیکنان با انجام حرکات کششی به تمرینات پایان داده تا بعداز ظهر دیروز با آمادگی بیشتر به انجام حرکات تاکتیکی و کار با توپ بپردازند.

مهدی مناجاتی، سرپرست، مظلومی مشاور و مارکار آقاجانیان آنالیزور تیم ملی نیز در تمرین صبح دیروز حضور داشته و دقایقی با امیر قلعه نویی صحبت کردند.

با وجود حضور کریم بوستانی، مربی دروازه بان های تیم ملی در تمرینات، چهار دروازه بان ملی پوش کشورمان همراه با سایر بازیکنان تنها تمرینات گروهی را انجام دادند و خبری از تمرینات اختصاصی نبود.

پنج ملی پوش پرسپولیس به دلیل حضور در اردوی اتریش، سه بازیکن سپاهان به دلیل حضور در اردوی ترکیه و هاشمیان، کریمی، مهدوی کیا، رضایی، عنایتی، کعبی و مجیدی از غایبان تمرین دیروز تیم ملی بودند. این در حالی بود که ایمان مبعلی با حضور در کمپ تیم ملی همراه سایر ملی پوشان به انجام تمرین پرداخت.