آرشیو دوشنبه ۲ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۱۶۹
ورزش
۱۴

با درخشش در جام یوفا؛کاویانپور:خودم را به قلعه نویی ثابت می کنم

با وجود تغییر در راس سرمربیگری تیم ملی فوتبال باز هم در لیست مدعوین تیم ملی قرار نگرفت. به هر حال انتظاری که کاویانپور از امیر قلعه نویی داشت، دعوت به تیم ملی بود اما در لیست 40 بازیکن دعوت شده به تیم ملی باز هم اثری از کاویانپور دیده نشد.

کاویانپور که در بازی شنبه گذشته مقابل لاریسای یونان در جام اینترتوتو به میدان نرفت، در گفت وگو با خبرگزاری فوتبال ایران در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: فکر می کنم از لحاظ بدنی جزو آماده ترین بازیکنان هستم اما هیچ کس به این موضوع توجهی ندارد.حامد از انتخاب سرمربی جدید تیم ملی آغاز می کند: به هر حال ازاین انتخاب خوشحالم و به نظرات او احترام می گذارم. مطمئنا با بازی هایی که در لیگ معتبر ترکیه و جام یوفا از خودم ارایه خواهم داد، نظر امیر قلعه نویی را جلب خواهم کرد.کاویانپور، در مورد بازی نکردنش مقابل لاریسا یونان و نگرانی که از این بابت وجود دارد، اظهار داشت: چرا هیچکس به بازی های قبلی من در جام یوفا توجه نکرده؛ در بازی اول 82 دقیقه، در بازی دوم 75 دقیقه و بازی سوم 5 دقیقه به من فرصت داده شد. بنابراین حال در تنها بازی که به من بازی نرسید، نباید چندان تعجب کرد.در تیم ما در حال حاضر شش بازیکن خارجی وجود دارند بازیکنانی مانند هافبک سابق رئال، زاراگوزا. بنابراین در دنیای حرفه یی فوتبال نباید توقع داشت که همیشه در همه بازی ها حضور داشته باشی. نباید فراموش کنیم که بیشتر لژیونرهای ما حتی در بوندس لیگا از ابتدا در ترکیب

ثابت حضور نداشتند اما کم کم به ترکیب ثابت تیم شان راه یافتند. بنابراین نباید توقع داشته باشید که از همین ابتدا در ترکیب باشم. به هر حال در لیگ ترکیه تیم های معتبری وجود دارند، مضاف بر آنکه چند ملی پوش ترکیه نیز در کایزر اسپور هستند به همین جهت باید برای حضور ثابت تلاش مضاعفی به خرج دهم اما با صبر و تلاش بیشتر به این هدفم در این تیم می رسم.