آرشیو دوشنبه ۲ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۱۶۹
حوادث
۱۵

ناآشنایی به فن شنا جان 11 نفر را گرفت

گروه حوادث: ناآشنایی به فن شنا 11نفر را. به کام مرگ کشاند. به گزارش ایرنا چهار نفر به دلیل آشنا نبودن به فن شنا در سواحل دریای خزر در محدوده شهرستان بندرانزلی جان خود را از دست دادند. در هفته یی که گذشت مسعود بهاری شهروند 51 ساله تهرانی خارج از محدوده طرح سالم سازی دریا در غازیان انزلی برای شنا به دریا رفت و غرق شد. طبق این گزارش سه نفری هم که قبل از وی از تاریخ 16تا 23تیرماه امسال جان خود را ازدست دادند، دو نفر به نام های محمد عابدینی، رحمان عبدالحسین نژاد اهل و ساکن انزلی و دیگری بهرنگ وفاجو اهل یکی از روستاهای بخش خمام بود. در همین حال مسوول ستادحوادث و سوانح غیرمترقبه استان مازندران از غرق شدن چهارنفر دیگر درمنابع آبی استان در اواخر هفته گذشته خبر داد.

مهندس «بهزاد پورمحمد» گفت: دو نفر ازاین افراد در سواحل دریای خزر درشهرستان تنکابن غرق شدند. وی اضافه کرد: همچنین یک نفر در رودخانه هراز و یک نفر نیز در رودخانه تجن ساری در اواخر هفته گذشته غرق شدند. سه نفر دیگر نیز به دلیل آشنا نبودن به فن شنا درآبهای شهرستان ماکو جان باختند.

رییس آتش نشانی ماکو گفت: یک پدر و پسر به نام های علی و روشن بایرامی (45 ساله و12ساله) در دریاچه پشت سد ارس و حسن دادگر (25 ساله) طی روز اخیر در سد ماکو غرق شدند. شهباز سلطانی افزود: دو نوجوان 15و 16 ساله نیز که در آبهای رودخانه زنگمار ماکو گرفتار شده بودند با کمک امدادگران آتش نشانی از مرگ حتمی نجات یافتند.