آرشیو دوشنبه ۲ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۱۶۹
حوادث
۱۵

پلیس به دنبال قاتل پسر 18 ساله

گروه حوادث: تحقیقات پلیس برای شناسایی مردی که در جریان یک نزاع در پارک دانش شهر ری پسر 18 ساله یی را به قتل رسانده است همچنان ادامه دارد. ساعت 20 روز بیستم تیر ماه در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع درگیری منجر به قتل در پارک «دانش» شهر ری، بلافاصله ماموران کلانتری 172 «عبدالعظیم (ع)» با مراجعه به محل موردنظر، تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

با حضور ماموران در محل حادثه، بررسی های انجام شده مشخص کرد: در پی وقوع درگیری بین دو نفر به نامهای «مصیب»22 ساله و «مهدی»18 ساله، پس از دقایقی، «مصیب» با وارد کردن ضربات چاقو بر بدن «مهدی»، او را مجروح کرده است. در این حال با انتقال «مهدی» به بیمارستان هفتم تیر، تلاش پزشکان برای نجات وی آغاز شد اما پس از چند ساعت این جوان جان باخت. در این میان خانواده مقتول در خصوص علت قتل گفتند: «مهدی» که بتازگی در یک تعمیرگاه مشغول کار شده بود، روز حادثه در حالی که همراه «مجتبی» صاحبکارش، سوار بر موتوسیکلت بوده، ناگهان متوجه شد که «مصیب» پشت سر خواهر صاحبکارش راه افتاده و احتمالا قصد ایجاد مزاحمت دارد، از این رو با وی درگیر شد و در جریان آن، «مصیب» با وارد کردن سه ضربه چاقو به ناحیه ران پا، کتف وپهلوی «مهدی»، وی را به قتل رساند. «مجتبی» صاحبکار مقتول نیز گفت: روز حادثه در حالی که به همراه «مهدی» سوار بر موتوسیکلت خود در حال تردد بودم، «مصیب» را که از مدتها قبل پس از چندین بار خواستگاری از خواهرم جواب رد شنیده بود مشاهده کردم و دیدم دنبال خواهر و مادرم راه افتاده است. وی افزود: بدین ترتیب در حالی که نمی خواستم «مهدی»

از موضوع اطلاع پیدا کند، او را پیاده کردم و به دنبال «مصیب» رفتم اما «مهدی» نیز متوجه این تعقیب و گریز شد و به دنبال «مصیب» آمد. «مجتبی» اضافه کرد: در حالی که «مصیب» به داخل آپارتمانی فرار کرده و مخفی شده بود، «مهدی» جلوی در ساختمان منتظر وی ایستاد، تا اینکه «مصیب» توسط صاحبخانه از آپارتمان بیرون شد و در حالی که راه فرار را بسته دید، با چاقویی که در دست داشت، ضرباتی به بدن «مهدی» وارد کرد که مرگ او را در نهایت رقم زد.

بنا بر این گزارش تحقیقات پلیس برای شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی همچنان ادامه دارد.