آرشیو دوشنبه ۲ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۲۳۶۸۴
بازنشستگان
۱۰

تعهدات بیمه تکمیلی امسال 2 برابر شد

تعهدات بیمه تکمیلی برای بازنشستگان کشوری امسال 2 برابر شد.

سیدعباس حسینی، مدیرکل سرمایه گذاری و امور شرکت های سازمان بازنشستگی کشوری در مورد تغییرات بیمه تکمیلی درمان در هشتمین دوره آن، می گوید: در سال جاری با افزایش اعتبارات رفاهی از سوی دولت، افزایش سهم بازنشسته و کمک های صندوق توانستیم سقف تعهدات را افزایش دهیم.

وی افزود: در این دوره از قرارداد توانستیم سقف خدمات را در بخش جراحی های تخصصی از 12 میلیون ریال به 24 میلیون ریال و در بخش جراحی های عمومی نیز از سقف 6 میلیون ریال به 12 میلیون ریال ارتقاء دهیم.حسینی در مورد دیگر تغییرات این بخش نیز گفت: سقف پرداختی در خدمات پاراکلینیکی نیز از یک میلیون و 400 هزار ریال به 2 میلیون ریال رسیده است.

به گفته وی حداکثر هزینه های قابل پرداخت در اعمال جراحی مجاز سرپایی در سال 84، 300 هزار ریال بود که امسال به 600 هزار ریال رسید.

هزینه های انتقال بیمار با آمبولانس در موارد اورژانس که منجر به بستری شود در داخل شهر از یکصد هزار ریال به 200 هزار ریال افزایش داشته و هزینه انتقال بیمار از شهری به شهر دیگر نیز از 300 هزار ریال به یک میلیون ریال افزایش یافت.حسینی گفت: از دیگر تغییرات در بیمه تکمیل درمان بازنشستگان پرداخت هزینه عینک (فریم. شیشه) است که برای نخستین بار در طول دوران ارائه خدمات تکمیلی درمان به بازنشستگان پرداخت می شود.

وی حداکثر سقف پرداخت هزینه عینک را 150 هزار ریال در طول مدت قرارداد ذکر کرد.