آرشیو سه‌شنبه ۳ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۵۹۲۱
صفحه آخر
۲۴

رویدادهای فرهنگی، هنری

* تحول لازمه موفقیت در زندگی است. فرهنگسرای دختران با این رویکرد اقدام به برگزاری یک کارگاه آموزشی با عنوان مدیریت تحول در زندگی برای دختران نموده است. به گزارش روابط عمومی منطقه 5، در این کارگاه 4 جلسه ای که از تاریخ 4 مرداد ماه آغاز به کار می نماید دکتر بهزادی هر هفته چهارشنبه از ساعت 10 الی 12 به آموزش دختران در زمینه شیوه های کسب موفقیت و چگونگی تغییر و تحول در زندگی می پردازد. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات، فرهنگسرای دختران مراجعه نمایند. تلفن: 39- 44081038

* فرهنگسرای دختران به منظور گرامیداشت مقام زن و با هدف فراهم نمودن زمینه مشارکت دختران هنرمند در عرصه های مختلف فرهنگی هنری، نخستین جشنواره هنری شاهکارهای دخترانه را برگزار می کند. به گزارش روابط عمومی منطقه 5، رئیس فرهنگسرای دختران ضمن اعلام خبر فوق خاطر نشان کرد: این جشنواره در بخش فیلمهای کوتاه، شعر و ترانه و داستان نویسی از تاریخ 29 آبان تا 2 آذر ماه برگزار می شود.

* خانه فرهنگ با صفا با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ مقاله نویسی ولایت ویژه جوانان و نوجوانان می نماید. به گزارش روابط عمومی منطقه 5 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیر خانه فرهنگ با صفا گفت: این مسابقه در قالب موضوعهای عقل و دین از دیدگاه امام علی(ع)، امر به معروف و نهی از منکر از منظر امام علی(ع)، زن از دیدگاه امام علی(ع)، جوانان از دیدگاه امام علی(ع) و امام علی(ع) عدالت اجتماعی خواهد بود.

* مدیریت فرهنگی هنری منطقه هفده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به منظور غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد شور و نشاط در اهالی محترم منطقه 17 به ویژه کودکان و نوجوانان اقدام به برگزاری برنامه شاد 20 عصر با نشاط نموده است. علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه می توانند به خیابان آفریقا بوستان صبا کتابخانه علامه مراجعه نمایند. گفتنی است این برنامه چهارم مردادماه بعد از ظهر برگزار خواهد شد.