آرشیو شنبه ۷ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۱۷۳
حوادث
۱۵

انتقام گیری جوان شرور از مامور بسیج

جوان بسیجی که به یک شرور به دلیل مزاحمت برای نوامیس مردم، تذکر لسانی داده بود با ضربات چاقوی وی مضروب و روانه بیمارستان شد.

سرهنگ سیف، مدیر روابط عمومی منطقه بسیج تهران بزرگ در گفت وگو با ایسنا، در تشریح حادثه گفت: روز 26 تیرماه سال جاری، در حالی که تعدادی از خانواده ها برای تفریح به میدان شهرک فرهنگیان در محدوده آزادی مراجعه کرده بودند، با مزاحمت جوان شروری به نام «حمید» مواجه شدند و با ادامه مزاحمت جوان شرور برای نوامیس مردم، بلافاصله موضوع توسط شهروندان به ماموران پایگاه بسیج امیرالمومنین (ع) اطلاع داده شد.

وی افزود: بدین ترتیب لحظاتی بعد، متهم دستگیر و به پایگاه انتقال داده شد و پس از گوشزد تذکرات اخلاقی از سوی سعید میرحسینی که در آن روز مسوول پایگاه امیرالمومنین (ع) بود، آزاد شد. سرهنگ سیف در ادامه گفت: به دنبال آزادی «حمید»، وی یعنی یک روز بعد، با شناسایی محل کار «سعید میرحسینی» در یک آژانس خودرو واقع در شهرک آزادی، پس از مراجعه به محل مورد نظر، در یک لحظه با وی درگیر شد.

در حالی که به دنبال آغاز نزاع «سعید»(بسیجی پایگاه امیرالمومنین حوزه 27 ناحیه مقاومت بسیج مقداد) قصد ترک محل را داشت، متهم از پشت با چاقویی که به همراه داشت، ضرباتی به وی وارد کرد و سپس از محل متواری شد. مدیر روابط عمومی منطقه بسیج تهران بزرگ اضافه کرد: به این ترتیب مجروح توسط شهروندان به بیمارستان شهید فیاض بخش انتقال یافت و پس از انجام یک عمل جراحی 6 ساعته از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.