آرشیو یکشنبه ۸ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۸۲۱
احزاب
۱۰
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی

تدوین سیاست راهبردی پیروزی

ایسنا: لطف الله فروزنده قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خبر داد که تشکل متبوعش از شش ماه پیش برنامه ریزی های لازم را برای انتخابات خبرگان و شوراها انجام داده و سیاست های راهبردی خود را برای این دو انتخابات مشخص کرده است. وی اظهار داشت: سیاست کلی ما در این دو انتخابات مشارکت گسترده مردم، وحدت و موفقیت اصولگرایان است و برای تحقق این امر نیز روش ها و راهکارهایی را تعریف کرده و به نتایج خوبی رسیده ایم.

فروزنده ادامه داد: در انتخابات خبرگان جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از لیست جامعتین حمایت و فقط در جهت مشارکت مردم در این انتخابات فعالیت می کند، چرا که مجلس خبرگان، مجلس تخصصی است. در انتخابات شوراها نیز به دنبال این هستیم که اصولگرایان بتوانند به لیستی واحد برسند. وی با بیان اینکه از قبل کمیته هایی برای انتخابات خبرگان و شوراها در تشکل متبوعش به وجود آمده است، گفت: در آینده نزدیک ستاد اجرایی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی برای انتخابات خبرگان و شوراها ایجاد می شود.

فروزنده در پاسخ به این سئوال که آیا تشکل متبوعش در انتخابات شوراها لیستی جدا ارائه می دهد یا با اصولگرایان وحدت می کند، گفت: در این ارتباط فعلا نمی توانم اظهارنظر کنم، ولی مهم وحدت اصولگرایان است و ما در این راستا تلاش و کوشش می کنیم.