آرشیو سه‌شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۱۷۶
حوادث
۱۱

دختر و پسر عاشق پیشه قتل را گردن هم انداختند

دختر و پسری که به دنبال پدر کشی بخاطر مخالفت با ازدواج آنان بازداشت شده اند دیروز در دادسرای جنایی پایتخت جرم را گردن یکدیگر انداختند.

به گزارش ایسکانیوز، شامگاه 16 دی 1384 زن و شوهری سالخورده که بیهوش شده بودند به بیمارستان لقمان انتقال یافتند اما امیرهوشنگ 60 ساله با وجود تلاش پزشکان براساس مسمومیت شدید دارویی جان باخت و فیروزه 55 ساله، یک ماه به کما رفت.

با مرگ مرد 60 ساله تحقیقات کارآگاهان جنایی پایتخت برای افشای راز جنایت آغاز شد تا اینکه دختر 21 ساله آنان به نام لیدا پرده از اسرار معما کنار زد.

این دختر به دنبال عذاب وجدان به دایره 10 اداره آگاهی مرکز رفت و گفت: بتازگی با محمد صادق 22 ساله آشنا شده ام و قصد ازدواج داشتیم اما پدر و مادرم مخالف این وصلت بودند بنابراین نقشه یی کشیدیم و آنان را مسموم کردیم. گزارش ایسکانیوز می افزاید: لیدا امروز در حضور بازپرس اصغر زاده رییس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران آدم کشی را گردن پسر مورد علاقه اش انداخت و اظهار داشت: چون خانواده ام با رابطه من و محمدصادق مخالف بودند، او پیشنهاد کرد قرص هایی را که تهیه کرده بود درون آب پرتقال بریزم و به آنها بخورانم.

دختر جنایتکار در حالی که سرش را پایین انداخته بود، ادامه داد: چندین بار این کار را کردم تا اینکه آن شب 15 قرص را داخل سوپ حل کردم و...

محمدصادق اما در این نشست مدعی شد از نقشه لیدا هیچ اطلاعی نداشته و این دختر خواسته تا قرص ها را برایش تهیه کند.

وی گفت: فکر می کردم لیدا، قرص ها را برای خودش می خواهد تا با مصرف آنها اعصابش آرام شود! بنا به این گزارش بازپرس اصغرزاده دیروز به پلیس جنایی تهران دستور داد: تحقیقات جامع تری درباره پرونده صورت گیرد تا کیفرخواست مربوطه بدون هیچ ابهامی صادر شود.