آرشیو سه‌شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۵۹۲۷
صفحه اول
۱

سخنگوی انجمن روزنامه نگاران مسلمان:عاملان جنایت قانا مجازات نشوند، فاجعه باز هم تکرار می شود

سخنگوی انجمن روزنامه نگاران مسلمان گفت: اگر عاملان جنایت قانا که قبلا نیز چنین جنایتی را مرتکب شده بودند، این بار هم مجازات نشوند، فاجعه باز هم تکرار خواهد شد.

مهدی فضائلی پس از جلسه دیروز هیئت مدیره انجمن روزنامه نگاران مسلمان در گفتگویی اظهار داشت: حوادث لبنان و بویژه فاجعه تاسف باری که روز گذشته در قانا اتفاق افتاد و رژیم صهیونیستی بار دیگر طینت و چهره واقعی خود را نشان داد،در جلسه دیروز انجمن مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به حادثه قانا در سال 1996 گفت: چنین جنایتی در آخرین روزهای نبرد 16 روزه با حزب الله، زمانی که رژیم غیرقانونی اسرائیل متوجه شد که در یک نبرد رویارو با حزب الله نمی تواند به اهداف خود برسد زنان، کودکان و افرادی که به ساختمان سازمان ملل پناه برده بودند را مورد هدف قرار داد و با بمباران آن ساختمان تعداد زیادی را به شهادت رساند.

وی تاکید کرد: حمله مردم لبنان به دفتر سازمان ملل پس از حادثه قانا را نمادی از حمله افکار عمومی به نظام سلطه حاکم بر جهان دانست.

وی اضافه کرد: از نظر ما همه کسانی که در گذشته و حال از رژیم غاصب اسرائیل حمایت کرده و می کنند در تمامی فجایع این رژیم شریکند که باید به افکار عمومی جهان پاسخگو باشند