آرشیو سه‌شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۵۹۲۷
سیاسی
۲
نکته

مقاومت حزب الله و مسئولیت کشورهای اسلامی

محمد دوامی

جنایتکاران صهیونیست با دریافت سلاح های نیروی هوایی آمریکا بار دیگر جنایت آفریده و زنان و کودکان بی دفاع لبنانی را در روستای قانا به خاک و خون کشیدند.

این وحشی گری رژیم صهیونیستی در حالی اتفاق افتاد که ارتش اسرائیل توان مقابله رودررو با رزمندگان حزب الله را ندارد و در روزهای اخیر شکست سختی را در نبرد با حزب الله متحمل شده است.

جنایت اخیر اسرائیل یک بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که رژیم صهیونیستی از خوی وحشی گری خود دست برنمی دارد و باید با زبان خود یعنی زبان زور با آن سخن گفت.

اکنون حزب الله لبنان با مقاومت دلیرانه خود به عنوان خط مقدم جبهه اسلام در مقابل جبهه کفر عمل می کند و اگر خدای ناکرده آمریکا و اسرائیل بتوانند مقاومت حزب الله را بشکنند قطعا دیگر کشورهای اسلامی و عربی نیز از تجاوزات بعدی صهیونیستها در امان نخواهند ماند.

در چنین شرایطی دولتهای اسلامی باید با تمام توان خود، حزب الله را در برابر این رژیم یاری دهند و بدانند کمکهای آنان در واقع برای دفاع از امنیت خودشان می باشد.

کشورهای عربی پس از تشکیل رژیم نامشروع اسرائیل در سرزمین فلسطین در جنگهای مختلف با پذیرش شکست متحمل ذلت و خواری شده اند و اکنون که یک نیروی عربی با الهام از آموزه های دینی و حماسه عاشورای حسینی دشمن صهیونیستی را به ذلت و خواری کشانده است، بهترین فرصت برای کشورهای عربی و اسلامی است که با حمایت از حزب الله از عزت و شرف خود دفاع و لکه ننگ شکستهای پیشین خود را بزدایند.