آرشیو سه‌شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۵۹۲۷
شهرستان ها
۲۰

اختصاص 18 میلیاد ریال برای زیباسازی ورودیهای اهواز

اهواز- خبرنگار رسالت:

محورهای ورودی استان در شهر اهواز بهسازی و زیباسازی می شود.

مهندس فدعمی فرماندار شهرستان اهواز با ذکر این مطلب بازدید مسافران و کاروانهای راهیان نور از استان خوزستان و شهر اهواز اشاره نمود و افزود: حجم عمده ورودیهای استان خوزستان به سمت اهواز هدایت می شود لذا زیباسازی و بهسازی ورودیهای اهواز که نمای بیرونی شهر هستند اهمیت ویژه ای دارد. وی افزود: در پی بازدید استاندار خوزستان از اهواز مقرر گردید این محورها با اختصاص اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال از منابع استانی بهسازی و زیباسازی شوند. مهندس فدعمی این محورها را ورودی اهواز از طرف اندیمشک، ماهشهر و آبادان ذکر نمود وافزود: مجری این پروژه ها شهرداری اهواز می باشد.

فرماندار اهواز همچنین گفت: 2 میلیارد ریال از سوی شرکت فولاد خوزستان برای کمک به مجتمع اردوگاهی آسیب دیدگان اجتماعی اهواز اختصاص یافته است.

وی گفت: این امر در جهت کمک به خدمت رسانی هرچه بهتر به آسیب دیدگاه اجتماعی شهرستان از سوی شرکت فولاد صورت گرفته است. فرماندار اهواز گفت: این اردوگاه که در حدود یک سال و نیم پیش افتتاح شده دارای 4 سالن جهت نگهداری آسیب دیدگان مرد و یک سالن جهت زنان سایت اداری و فضای سبز است.

وی افزود: متکدیان پس از جمع آوری از سطح شهر توسط پزشک اردوگاه معاینه شده و در صورت تشخیص بیماری به بیمارستان تحویل داده می شوند. مهندس فدعمی افزود: آسیب دیدگاه اجتماعی در صورت توانایی کار یا حرفه آموزی به اداره کار و فنی حرفه ای معرفی می شوند.