آرشیو شنبه ۱۴ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۱۷۹
ایران
۲

دانشجویان معترض تابلوی سفارت انگلیس را از جای درآوردند

واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم بی دفاع لبنان و فلسطین ادامه دارد. روز گذشته تعدادی از نمازگزاران تهرانی پس از برگزاری نماز جمعه از میدان انقلاب به سمت سفارت انگلیس رفتند و در مقابل سفارت انگلیس ضمن اعلام مراتب اعتراض خود، خواستار اخراج سفیر این کشور از ایران شدند. به گزارش ایسنا از سوی دیگر جمعی از دانشجویان بسیجی با حمله به سفارت انگلیس تابلوی سردر آن را کندند.

تجمع کنندگان با از جای کندن تابلوی سفارت انگلیس و آتش زدن پرچم این کشور حمایت از رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. تجمع کنندگان با شعار دادن مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس لبیک یا نصرالله به سمت در ورودی سفارت هجوم می بردند.

همچنین 10 تشکل دانشجویی در اعتراض به کشتار بی رحمانه مسلمانان و سکوت معنادار مجامع بین المللی بیانیه یی صادر کردند.

این ده تشکل دانشجویی در بیانیه خود آورده اند که جنایات بی شرمانه و وقیحانه رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین بویژه کشتار بی رحمانه زنان و کودکان بی گناه قانا دل هر آزاده یی را به درد آورده است.

ما دانشجویان تشکل های دانشجویی پیام رسای مقتدای خود را از جان شنیدیم و اعلام می داریم که امروز دانشجویان و دانشگاهیان آماده اند تا جان خود را فدای این راه کنند چراکه معتقدیم امروز تمام جهان اسلام در برابر تمام جهان کفر ایستاده است.