آرشیو دوشنبه ۱۶ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۰۲۵
اولین های بورس
۱۷

روزانه

بیشترین بازدهی

گل گهر دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که قند پیرانشهر در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت قندپیرانشهر سود هرسهم خود را 608ریال پیش بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 45میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی

سرمایه گذاری مسکن روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سیمان شرق در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت سیمان شرق با سرمایه 420میلیارد ریال، سود هرسهم خود را 669ریال پیش بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم

گل گهر پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را ایران خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت ایران خودرو بالغ بر 4500میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را 1204ریال پیش بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

دیروز بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله ترین سهم را به دست آورد. شرکت تراکتورسازی در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش بینی سود هرسهم شرکت تراکتورسازی 1255ریال و سرمایه آن بالغ بر 262میلیارد و 500میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز ایران خودرو به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده دوم این گروه ایستاد. پتروشیمی خارک با سرمایه 1000میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1767ریال پیش بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

ایران خودرو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که پارس خودرو در این گروه ششم شد. سرمایه شرکت پارس خودرو بالغ بر 1200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 484ریال پیش بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته سیمان مازندران به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه شرکت فولاد کاویان بالغ بر 100میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 153ریال پیش بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

دیروز کمک فنر ایندامین سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. چینی ایران جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. چینی ایران با سرمایه 84میلیارد و 300میلیون ریال، سود هر سهم خود را 599ریال پیش بینی کرده است.