آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۸۳۱
ورزش
۲۶

اخبار کوتاه

فرزاد سفید امضا کرد

فوتبال ایران: «فقط یک سوء تفاهم کوچک بود و من هیچ مشکلی با مسئولان استقلال نداشتم.» فرزاد مجیدی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: اگر تمدید قراردادم با استقلال مدتی طول کشید، فقط به این مسئله بازمی گشت که در راه تمدید قراردادم سوء تفاهمی وجود داشت که خوشبختانه تمام آنها برطرف شد. وی در ادامه افزود: البته این مسئله نیز برخلاف تصور برخی ها به کادر فنی بازنمی گشت چون هیچ اختلافی با کادر فنی استقلال نداشته و ندارم. مجیدی تصریح کرد: به خاطر احترامی که برای استقلال و هوادارانش قائل هستم، برگه قراردادم را سفید امضا کردم تا تعصب و علاقه ام را به استقلال نشان دهم.

اردوی 10 روزه برق در ترکیه

ایسنا: مرحله تازه تمرینات تیم فوتبال برق شیراز پیش از سفر به ترکیه از امروز آغاز می شود. بیژن ذوالفقار نسب در این باره گفت: از این هفته وارد فاز جدیدی از تمرینات آمادگی تیم می شویم که مدت 10 روز ادامه خواهد داشت و سپس با گذراندن 2 روز استراحت در روز پایانی مرداد ماه عازم ترکیه می شویم. وی افزود: ترکیب تیم برای لیگ ششم به طور تقریبی مشخص شده است و به همین دلیل در دور جدید تمرینات برنامه های فنی و تاکتیکی را تخصصی تر می کنیم. ذوالفقار نسب در مورد اردوی برق شیراز در ترکیه نیز گفت: روز 31 مرداد ماه و یا اول شهریور به ترکیه می رویم و اردوی 10 روزه ای را برگزار می کنیم و به احتمال زیاد با 2 یا 3 تیم منطقه ای که در آن اردو برگزار می کنیم، دیدار خواهیم داشت.

اولین حضور حامد در جام یوفا

فوتبال ایران: تیم فوتبال کایزراسپور ترکیه در دور اول از مرحله مقدماتی رقابت های جام یوفا مقابل تیرانا آلبانی به برتری 2 بر صفر رسید. کایزراسپور که 87 دقیقه کاویانپور را در اختیار داشت، توانست در زمین حریف با دو گل تیرانا را شکست دهد. هافبک ایرانی کایزراسپور به عنوان هافبک نفوذی در بازی حضور داشت و سازنده گل اول تیمش در این مسابقه بود. آکا گوندوز در دقایق 27 و 45 گل های کایزر را به ثمر رساند. بازی برگشت دو تیم این هفته در ترکیه برگزار خواهد شد.