آرشیو یکشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۲۳۷۰۰
اخبار داخلی
۳

برنامه جامع آموزشی صنایع دستی اجرایی می شود

مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از پایان برگزاری سه دوره آموزشی حوزه گردشگری تا پایان شهریور ماه و آغاز دوره های جدید خبر داد.

مرتضی احمدی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: این دوره های آموزشی که در موضوعات مختلف حوزه گردشگری از جمله محورهای آموزشی آشنا سازی و فرهنگ سازی طرح ریزی شده اند، در استان ها و شهرستان های سراسر کشور اجرایی شد.

وی ادامه داد: این دوره های آموزشی عموما در حوزه هتل داری، مدیریت خدمات جهانگردی رفتار با گردشگران، فرهنگ سازی عمومی و آموزش های تخصصی برگزار شده است.

احمدی خاطر نشان کرد: بلافاصله پس از پایان 30 دوره آموزشی حوزه گردشگری و میراث فرهنگی، دوره های آموزشی جدید برگزار می شوند. مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، تاکید کرد: با اضافه شدن حوزه صنایع دستی به میراث فرهنگی و گردشگری و پتانسیل بالای این صنایع در استان های مختلف و در هنرهای متنوع، برنامه های جامع آموزش صنایع دستی تهیه و در سراسر کشور اجرا می شود.

به گفته مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، در حال حاضر دوره های مختلفی از آموزش مدیران فنی و راهنمایان تور آموزش گردشگری جوانان در حال برگزاری است.