آرشیو سه‌شنبه ۲۴ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۵۹۳۸
سیاسی
۳

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران:سعی رئیس جمهور سوق دادن دستگاه های زنگ زده دولتی به سمت خدمت رسانی است

یک عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره آنچه مبنی بر ارزیابی عملکرد وزرا از رئیس جمهور مطرح شده است، گفت: رئیس جمهور این کار را مطابق میثاق نامه یکساله خود انجام خواهد داد و این زمینه را فراهم می کند تا مسئولان توجه ویژه ای به عملکرد خود داشته باشند و هوشیارتر عمل کنند.

مجتبی شاکری در گفتگو با ایسنا با بیان این که دولت در ارتباط با سیاست های بانکی و همچنین جلوگیری از تمرکز عملکرد مثبتی داشته است، اظهار داشت: آقای رییس جمهور خود به شدت پیگیر و پرکار هستند ولی در برخی مواقع شاهدیم که بدنه دولت مانند ایشان تلاش و کوشش نمی کنند.

وی گفت: رئیس جمهور بارها در سفرهای استانی خود از مردم خواسته که اعتراض خود را اعلام کنند و حتی گفته است که گوش مسئولانی که کار نمی کنند را می کشم، با توجه به این سخنان می توان گفت بعضا کسانی که در مقام اجرا هستند، مطلوب نظر رئیس جمهور عمل نمی کنند، سخنان رئیس جمهور در جمع استانداران در این ارتباط را می توانیم گواهی بر این موضوع بدانیم.

وی گفت: رئیس جمهور سعی دارد که دستگاه های زنگ زده دولتی را به سمت خدمت رسانی سوق دهد، برخی از دستگاه های دولتی هنوز می خواهند مطابق گذشته عمل کنند و هنوز به خصوصیات دولت عادت نکرده اند.