آرشیو سه‌شنبه ۲۴ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۵۹۳۸
شهرستان ها
۲۰

برگزاری سومین همایش بزرگ خبرگان رهبری در تبریز 24 مرداد صورت می گیرد

تبریز- خبرنگار رسالت:

مدیر دفتر ارتباطات و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری گفت: سومین همایش بزرگ خبرگان رهبری 24 مردادماه جاری در تبریز برگزار می شود.

حجت الاسلام علیرضا حسینی در جمع خبرنگاران افزود: در این همایش یک روزه با حضور 40 نفر از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، شخصیتها و نخبگان سیاسی، دینی و فرهنگی آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

وی از ابراهیم امینی، احمد جنتی، مرتضی مقتدایی، حسن روحانی، محسن مجتهد شبستری، صادق لاریجانی، قربانعلی دری نجف آبادی، سید احمد خاتمی، سید جواد ورعی و عباسعلی کدخدایی به عنوان شخصیتهایی یاد کرد که قرار است در این همایش سخنرانی کنند. حسینی تصریح کرد: مردم به رغم جایگاه رفیع مجلس خبرگان به لحاظ جلسات اندک این مجلس در مقایسه با دیگر مجالس کشور، شناخت کمتری نسبت به آن دارند که برگزاری این قبیل همایشها در شناساندن هرچه بهتر آن برای آحاد مردم موثر واقع می شود. وی خاطر نشان کرد: سخنرانان در این همایش در خصوص جایگاه، وظایف و عملکرد مجلس خبرگان، کارآمدی و کارایی مجلس خبرگان، نقش مردم در انتخاب خبرگان از منظر فقه و حقوق سخنرانی خواهد شد. مدیر دفتر ارتباطات و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری هدف از برگزاری این همایش را که به “خبرگان، مسئولیت و مشروعیت” عنوان یافته است، زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد.