آرشیو سه‌شنبه ۲۴ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۲۵۰
بازار سرمایه
۱۰

انتشار صورت های مالی شش ماهه صنایع بسته بندی پارس

شرکت صنایع بسته بندی فلزی پارس صورت های مالی شش ماهه خود را حسابرسی نشده ارایه داد.شرکت صنایع بسته بندی فلزی پارس اطلاعات و صورت های مالی شش ماه منتهی به پایان سال 84 را که شامل ترازنامه، حساب سود و زیان و آمار تولید و فروش بود، منتشر کرد.

براساس این صورت ها، این شرکت در مدت یاد شده مبلغ سه میلیارد و 773 میلیون ریال فروش خالص و درآمد حاصل از ارایه خدمات داشت که پس از کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته و خدمات ارایه شده، سود ناخالص شرکت به مبلغ یک میلیارد و 140 میلیون ریال رسید.

همچنین از این رقم هزینه های فروش، اداری و عمومی کسر و سود عملیاتی مبلغ 904 میلیون ریال اعلام شد.بر این اساس، از سود عملیاتی شرکت هزینه های جذب نشده در تولید کسر شد و پس از اضافه شدن خالص درآمدهای متفرقه، سود خالص دوره به مبلغ 300 میلیون ریال رسید. به این ترتیب این شرکت به ازای هر سهم مبلغ 10 ریال سود برای سهام داران خود کنار گذاشت.

همچنین به سود خالص دوره، سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و پس از کسر اصلاح اشتباه دوره های قبل مبلغ 22 میلیارد و 707 میلیون ریال به عنوان سود انباشته پایان دوره مالی در حساب های شرکت منظور شدند.