آرشیو سه‌شنبه ۲۴ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۵۹۳۸
ورزش
۲۳

نشان زرین به دانش آموزان شیراز رسید

بخش ورزشی:

تیم هندبال دانش آموزان دختر استان فارس در فینالی نفس گیر و پرهیجان، با نتیجه نزدیک 17 بر 16 تیم مدعی شهرستانهای تهران را شکست داد و کاپ طلا و مدال زرین این رقابتها را از آن خود کرد. کهگیلویه و بویراحمد شگفتی آفرید و با نتیجه 14 بر 8 از سد تهران گذشت و عنوان سومی را با شایستگی به دست آورد.

صید طلا از داخل سبد

کاپ قهرمانی و مدال طلای مسابقات بسکتبال قهرمانی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه به تیم مدعی تهران رسید، دختران پایتختی که از دور مقدماتی بازیها، قهرمانی را نشانه گرفته بودند با اقتدار، کلیه حریفان را پشت سر گذاشته و در فینال، در مقابل خراسان رضوی صف آرایی کردند. بازی فینال 58 بر 40 به نفع تهرانیها خاتمه یافت و در رده بندی هم اصفهان 49 بر 36 شهرستانهای تهران را شکست داد و کاپ سومی به دیار زاینده رود رسید.

اصفهان فاتح دوچرخه سواری

شهر زیبا و تاریخی همدان، شاهد رقابت زیبای دانش آموزان دوچرخه سواری بود که برای کسب مدالهای رنگارنگ رقابت کردند که در پایان تیم دوچرخه سواری اصفهان با کسب 15 امتیاز قهرمان شد، آذربایجان شرقی با 5/13 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و زنجانیها به کرسی سومی قناعت کردند.

کاپ طلایی به تهران رسید

جدال تماشایی 100 دانش آموز راکت به دست برای شناخت تیم برتر مقطع متوسطه کشور به پایان رسید و پسران تهرانی در دیدار فینال با شکست 3 بر صفر قم به مدال طلا دست پیدا کردند، قم نایب قهرمان شد و تیم زنجان در جای سوم قرار گرفت.